• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • *Vårblomma*

Blowjo

Kul att det verkar gå bra för dig!!
    Själv är jag inne på dag tre, tappat 7 hg på två dagar (endast vatten - men det ska ju oxå bort...) Så det är bara att köra på stenhårt! Håller med dig om att vi faktiskt kan vara "klara" om två till tre månader, kan man inte stå ut en så kort tid av sitt liv?

• *Vårblomma*

1,5 kg på tre dagar... Inte illa, men det är bara vatten! Fast man ska ju bli av med det oxå...

• Blowjo

Det är jätte bra endå!! Man får ju tänka positivt...det är ju så himla skönt att se att det går neråt på vågen än uppåt!!

Just nu är jag nere i 7kg....skönt...!

Kram på dig..

• *Vårblomma*

WOW!!
    7 kg... På hur länge då??
    Grattis!!

• Blowjo

Hej....

sju kilo...på 9 dar...så det funkar ju iaf! =)

• *Vårblomma*

Öhhh jag är mållös!! GRATTIS!!!
    Själv tror jag det är ca 2 kg på 4 dagar -inte så dumt det heller...

Kul berätta hur det går för dig, så kan vi dela erfarenheter!
    Kör du ren kur eller kombinerad?

Själv äter jag middag hemma och kör två till tre påsar om dagen. Samt 1000 liter vatten känns det som... Fast jag bryter av med Cola Light och Fun light ibland...

• pickolina

Åh jag blir så avis!!! Jag vill oxå gå på kur, men alla måltidsersättare jag testat har varit bortslängda pengar. Tycker de smakar så illa, får inte i mig dem... :(

Jag hade lyckats gå ner 7kilo men nu har jag ökat 2kilo igen.. Bara hoppas att jag tillfälligt samlat på mig extra vatten eller något.. hehe... ;)

Vill att det ska gå fortare dock, har ju minst 10kilo till, helst 20kilo till att gå ner. Huah...

Imponerad av er! -Lycka till!

• Blowjo

Hej vårblomma....du ska vara stolt som lyckats gå ner så mycket...eftersom du dricker light drycker och käkar lite mat...jag kör ren kur, och bara vatten....som du sa, massor av vatten!!! Och bara dom där chocklad dryckerna....dom är de enda jag klarar...

ja, vi kan gärna dela erfarenheter.....jag har idag på min 10:e dag börjat känt mig lite yr....men jag hoppas det går över..Jag ska köra ren kur tills 26 feb. då har jag kört i 5 v...och räcker inte det, så får jag se hur jag går till väga sen...du själv då, hur länge har du tänkt att hålla på?

kram på dig!

• Blowjo

Hej pickolina!!!

Bli inte avundsjuk på mig, utan du ska tänka...kan hon kan jag!! För så är det verkligen, du har just skrivit till en person som inte trodde att hon hade nån självdisciplin överhuvudtaget! Jag trodde aldrig på mig själv, och när jag skulle sätta igång med nått...så sprack det jämt, för att jag var svag! Visst det smakar inte det bästa..men det finns många sorter och det bästa är att dricka dom varma...tycker jag...det blir "godare"..sedan så smakar varm chokladen, som varm choklad!! ..kanske bara lite lenare i konsistensen....

som du säger...det är nog bara vatten du gått upp..så då är det bara att köra på..så försvinner nog dom ganska så snart!!

Kör hårt, och var benhård....tänk på att detta är bara en kort period, i resten av ditt liv!!

kram kram

Svar på tråden CAMBRIDGE!