• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • Blowjo

hej hej....jag har börjat närma mig nästan exakt 10 kg nu....det gick fort i början men nu har det saktat ner..men det gäller väl att hålla igång mer, för att det ska hända mer. Och jag har nästan varit stilla stående...och ändå lyckats gått ner. Men nu måste jag ändra på det, det går ju alldels för sakta...

hur går det själv?

• *Vårblomma*

10 dagar har gått och minus 4,4 kg på vågen!!!

• M.H

hej!

Blowjo: men 10 kg är ju hur mycket som helst, och detta på 2 veckor!!!!!
    det går ju hur fint som helst, när man hör det blir man lite extra peppad för jag måste erkänna att jag själv har det lite tufft, är inne på andra dagen och känner mej lite yr och svag just nu.
    Det är bara att fortsätta kämpa, gå och och gå en runda, det får fart på kroppen..

Vårblomma: grattis!! fortsätt kämpa på lika bra =)

• *Vårblomma*

M.H

Tack, och grattis till dig och dina 2 dagar! Det är ofta i början man lägger av, så fortsätt kämpa och var stolt över dig att du har tagit beslutet att förändra din kropp.

Låt oss veta hur det går.

Kram

• fifflan

hej på er!

Har gått på ren kur i en vecka nu och har gått ner 4 kg. Även om jag inte är hungrig så tänker jag på mat OFTA, speciellt framför tv:n.

de senaste dagarna har viktminskningen varit ganska minimal, trots att jag tränat rätt mkt. vill gå ner 6 kg till, innan jag började med kuren hade jag gått ner 16kg enbart tack vare viljestyrka ... men vikten stampar på stället!

Kämpa på!:)

• *Vårblomma*

Fifflan - Grattis till 4 kg!! Bra jobbat!! Hur känns det??

12 dagar kombikur (inte alla dagar i veckan, äter 1 mål mat på kvällen ca 4-3 dagar i veckan - endast kött då)och har nu gått ned -4,8 kg!!

Känns jättekul!!

Kämpa på tjejer - ni är super duktiga!!

• vixen not a tramp

ni är duktiga allihopa!

• Blowjo

jo...det känns bra..och var stark, det blir bättre.. Men nu vill jag inte förstöra för nån, men jag har de senaste dagarna varit väldig dålig...haft huvudvärk som liknat migrän och varit yr....men idag känns det lite bättre. Men jag törs inte träna nåt..ifall det blir värre. men en promenad ska jag väl orka med!

Men kämpa på allihop, VI är ju asduktiga!!! hehe =)

• fifflan

vårblomma, det känns helt underbart, närmar ju mej hela tiden min målvikt!:)

blowjo, jag mådde ganska dåligt dag 4 och 5, hade hemsk yrsel och huvudvärk även om jag druckit mer än 3 liter. Känns dock mycket bättre nu, hoppas det ordnar sig för dej!

• Lippi

fifflan

Illamående kan bero på att man druckit för mycket vatten.

Du sköljer ut alla salter från kroppen. Ett bra tips är att kolla i vattnet på toa efter du kisssat. Om det inte är någon alls färg eller i stort sett ingen, så brukar det vara en indikation på att du har drukit för mycket.

Man ska dricka cirka 2l per dag. Men de flesta behöver inte ens så mycket.

Svar på tråden CAMBRIDGE!