• Drakdal

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Miafina, vad är din taktik nu då om du ska "dra ner på takten"? Kul med klänningen!! Det är alltid kul när man ser skillnad från tidigare!

Jag funderar starkt på att göra tvärt emot dig och köra lite hårdare igen. Men det får nog bli efter påsk...

OT- Jag börjar bli nervös inför möhippan! Vet att jag får en för det har dom sagt. Men när?? Det känns som om alla har fullplanerat ända fram till juni så hur ska de få ihop något? Och vad tänker de göra? Någon mer som känner likadant?

• Drakdal

imorgon är det vägning igen men jag har inga större förhoppningar på någon viktnedgång... bara jag inte gått upp!

Har ju blivit en del nu på senaste även om det inte är några jätteutsvävningar. Men det bådar inte gott...

Hoppas ni andra klarar er bra och att man inte åker dit ordntligt i påsk!

• Drakdal

tja det beror väl hur man ser på det... jag kunde inte gå på toa innan (om ni förstår vad jag menar) och det brukar jag alltid göra innan, och vågen visade för första gången på plus:(:(:( inte så mycket men ändå o.5kg. Nu är det banne mig nya krafttag efter påsk som gäller och defenitivt inget onödigt i påsk förutom mina smakprov på kladdkakan till bröllopet!

• Drakdal

Jag tycker att det är lite dålig fart här inne numera vad har hänt? Har ni lagt av eller har ni nått målen eller varför denna inaktivitet? Tycker mest att det är miafina och jag som pratar. Inte för att det är tråkigt att prata med dig miafina! Du är ett STORT stöd i detta jobb men som sagt var är ni andra?

• Drakdal

Skönt att ni är kvar även om ni inte skriver så mycket utan mest läser. Lycka till imorgon med vägningen!

• Drakdal

JObbigt miafina, hoppas du kommer ur svackan och att du får ny energi till både plugg och din diet.

• Drakdal

Okej, idag vägde jag mig igen för att få ett mer korrekt resultat än igår då jag kände mig som en uppsvälld gris. Och idag visade vågen på minus 0,2kg bättre i alla fall än uppgång!

Men jag håller med att det går trögt just nu.

• Drakdal

Jag var i stockholm och shoppade tyget till min klänning och en parfym till bröllopet:D jätteroligt! Men tyvärr beslutade jag mig för att äta mjukglassbuffé efter maten vi åt, inte det bästa kanske men OJ vad gott det var! Vill inte att det ska bli tisdag och vägning:(

• Drakdal

hej igen! Det var ett tag sedan har legat lite lugnt över påsken!

i alla fall så har jag nu börjat köra hårt igen för att förhoppningsvis kunna gå ner 4,5kg till bröllopet 6 juni. Tror att det blir tufft men det känns bra att satsa hårt ändå.

Över påsk visade vågen upp 0,3kg och det är väl OK ändå. Med tanke på mjukglass och annan glass och friterad banan med glass så...:D

Nu är jag i alla fall riktigt peppad och kör på rivstarten igen fast med lite rödvin ibland:)

totalt ligger jag på -12kg och det Känns Super!!!

• Drakdal

Miafina, det låter ju super bra!!

Jag mellanvägde mig idag trots at jag inte fick FY!!! Men vågen visade på 1kg minus så jag blev jätteglad! Men då har jag kört stenhårt med rivstart tills idag... Rödvin idag till maten:) men det är ju SÅ Gott! Även om det nu visar sig att jag gått ner mindre på tisdag så är det värt det.

Nu längtar jag mer än någonsin tills 6 juni... det är ju snart!

• Drakdal

Miafina, det lät ju inte kul! Hoppas du inte mår allt för illa för det, vad som nu hände.

• Drakdal

Vad duktiga alla är!! Jag tror att vårvädret har satt sina spår, ser folk överallt som är ute och tränar nu. Jag känner att veckan har gått bra har kört min rvistart fast med ett par glas rödvin i lördags så vågen borde ju visa minus! Bara att vänta och se vad vågen säger imorgon.

Annars så har min förkylning börjat lägga sig nu så det blir att dra igång träningen med intensiva promenader med stavar här i veckan!

Idag kom en våg över mig att hjälp det är ju snart bara en månad kvar hur ska jag hinna med allt!?? Har inte varit ett uns nervös men idag började det pirra i magen.

• Drakdal

Nu är jag tillbaka från migrän och stress!!! Jobbade på teknikåttan hela dagen igår för att direkt därifrån åka till FUM för kåren för att sedan decka i sängen med världens migrän.

Jag hann i alla fall väga mig innan allt detta och vågen visade minus 1,1kg!!!!!:D:D:D Det vär länge sedan viktminskningen var så stor! Riktigt kul! Försöker att kämpa på men nu har jag nog gått in i väggen för allt känns jobbigt och jag är stressad över allt, magen är konstant nervös och jag har haft huvudverk och migrän om vartannat.

Måste försöka tagga ner men jag kan inte prioritera bort något.
    c-uppsats(måste klara den innan juni för att få examen)
    mattetenta (måste klara den innan juni för att få examen)
    bröllopsnojja med allt vad det heter till planering (bordsplacering, placerings"korten" skall skrivas, klänningen är inte klar, ingen transport mm)
    åka till tyskland och köpa alkohol
    fixa bostad (har sagt upp vår lägenhet fom 1 juli, för att flytta tillbaka till V-ås utan att ha någon att flytta in i)

Förlåt om detta var OT och långt men behövde skriva av mig. Får väl försöka gäldja mig över viktnedgången istället för att klaga över allt som ligger över mig just nu.

• Drakdal

Tack! Vet bara inte om jag kommer att klara av allt som jag måste. Men så går det när man inte planerar i förväg. Kunde ha gjort tentan i matte för två år sedan då jag läste kursen!

i bantningsväg förresten. Har ni sett metoderna som amelia hade i det nyaste numret?

De lät ganska intressanta, en för sju dagar, en på fem dagar och en på 48 timmar. Där alla skulle ge bra reslutat. Funderar på att köra alla tre i följd och se om man blir jättesmal då:D

• Drakdal

Låter bra!

Var lägger ni den? Under hälsa och bantning eller?

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.