• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Miafina

Hoppas det gick bra idag Drakdal =)

• Drakdal

tja det beror väl hur man ser på det... jag kunde inte gå på toa innan (om ni förstår vad jag menar) och det brukar jag alltid göra innan, och vågen visade för första gången på plus:(:(:( inte så mycket men ändå o.5kg. Nu är det banne mig nya krafttag efter påsk som gäller och defenitivt inget onödigt i påsk förutom mina smakprov på kladdkakan till bröllopet!

• Drakdal

Jag tycker att det är lite dålig fart här inne numera vad har hänt? Har ni lagt av eller har ni nått målen eller varför denna inaktivitet? Tycker mest att det är miafina och jag som pratar. Inte för att det är tråkigt att prata med dig miafina! Du är ett STORT stöd i detta jobb men som sagt var är ni andra?

• Jessie76

Vi är här - jag iallafall. Förlåt att jag inte skriver men jag har inte så mycket tillgång till datorn på jobbet och sen har jag aldrig tid att sitta hemma och skriva. Hinner bara läsa och då glömmer jag sen - ska bättra mig jag ber om ursäkt

Själv har jag vägdag imorrn och jag har inga förhoppningar men vi får se.

Jag känner igen det där med toa - gåendet, har jätteproblem med det själv och det är ganska avgörande faktist när man är så här "bräcklig" - förstår ni? - om man typ ej har gått ner nåt eller t.o.m gått upp lite som du Drakdal. Jättejobbigt.

Jag återkommer med mina mått och sånt imorrn på morgonen.

• Drakdal

Skönt att ni är kvar även om ni inte skriver så mycket utan mest läser. Lycka till imorgon med vägningen!

• Miafina

Det var ju tråkigt Drakdal att du gått upp, men det tycks ju ha funnits en anledning.... Men lika surt är det för det.....

Idag har det bestämts att jag skall ta ett studieuppehåll resen av denna termin, och sedan leta jobb till sommaren... Jag är utbränd och klarar inte av att hantera ngn form av stress eller press just nu.. Så skolan blir lidande... bättre att "vila" upp sig, och ta nya tag när man mår bättre...

Dagen har varit väldigt påfrestande... vilket gav att jag mulat i mig 2,5 hg godis... Jag som inte ätit socker på 2½ månad.. så nu har jag dunderont i huvudet.... Helt mitt eget fel, men arg kan man ju bli ändå.

Men det är ju inget att hänga upp sig på ändå, blir inte ogjort, så nu skall jag snart sno lite av gubbens mat, och så är det nya tag imorgon....
    Gäller att se till att inte hamna i sockerfällan igen när man mår dåligt... Men får väl inse kanske att man inte mår bättre av socker.....

PS. Godiset smakade mest tvål, så var inte ens gott, fånigt nog DS.

• Drakdal

JObbigt miafina, hoppas du kommer ur svackan och att du får ny energi till både plugg och din diet.

• Miafina

Drakdal - Tack... dieten känns inte som ngt större problem nu iaf... mer än tillfälligtvis (som idag)....

Hoppas det går bra för er alla damer =)

• Jessie76

Hej. Ner 0,5 kg. Fan vad jag tycker det är tröstlöst! Jag vet att det låter illa men det känns så lite Runt midjan ingenting.

Usch, jag är i en jättesvacka känner jag.
    Hur är det med er andra?

• Drakdal

Okej, idag vägde jag mig igen för att få ett mer korrekt resultat än igår då jag kände mig som en uppsvälld gris. Och idag visade vågen på minus 0,2kg bättre i alla fall än uppgång!

Men jag håller med att det går trögt just nu.

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.