Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Får bli mellanvägning imorgon eftersom jag har puttat fram det hela till måndagar.... Men det känns som att kroppen tar åt sig precis allt man äter nu efter tömningen tidigare...
Och inte har jag direkt matlust heller, utan det blir att man äter det som går ner....
(juice, ägg, blåbärssoppa, ost och lite köttfärs) Så inget jättefarligt iaf =)
NÄ... är fortfarande urlakad, så ligger mest i sängen och läser... så inte rör man sig heller... *mutter*...
Nästa vecka... då skall jag OJ... Försöka iaf =)
Nu har det varit väldigt tyst här .....
Så jag tar och skriver, om inte annat....
Vägde mig inte igår... blev idag... 98,7.... så jag har gått ner ngt hekto sedan förra mellanvägningen och sedan i måndags.....
Softar lite denna vecka eftersom krafterna inte är helt med mig... Men nästa vecka har jag bestämt mig för att köra igång ordentligt med träningen igen... Dels stå på OTn och dels duva magen.... Försöka få den att dra ihop sig.... Vet det hjälper kanske inte med träning... men skadar väl aldrig att träna mage iaf....
Köra lite yoga också kanske.... försöka komma ihåg iaf =)
NÄ tusan också vad jag hoppas att jag kan få bort nga kilon nu framöver... vill inte stå still och vela runt 100 längre... vill känna mig "säkert under"......
Hmm det var nog det för nu... Återkommer säkert och skriver av mig mer under dagen eller så...
Heja tjejer!!!
Jag ligger ca 1,2 plus efter påsken fortfarande
Och det är ca 9 veckor kvar till brölopet, vill ju ner ca 6 kg men det kan bli lite svårt. Siktar på att gå ner så mycket som möjligt ist. Har nu infört godis/fika/glass/efterrätts-förbud samt bara nyttig mat den tid som är kvar till bröllopet. Undantag från förbudet max en gång /vecka.
Lite skönt att vädret blir bättre nu iaf så man kan cykla och springa utomhus!!
Det brukar göra underverk för viktnedgången...
Ja det är ju stenskönt att gå ut och gå nu =)
Har ni märkt nå'n effekt ni tjejer som kör Orbitrek?
Jag var ju sugen på att köpa en så'n men ekonomin sade stopp. Försöker komma ut och gå i stället. Gubben har köpt mig ett par stavar, dessutom...
Jag skulle behöva ett par ordentliga skor bara...
Ang viktminskning så har jag ingen aning om hur mkt OTn hjälper... men jag märkte efter ett par veckor att jag hade fått sjukt mkt bättre flås =)
Och att det håller i sig även om jag tränat dåligt under nga veckor nu pga sjukdom, skada och annat....
Så effekt har det säkert =)
hej igen! Det var ett tag sedan har legat lite lugnt över påsken!
i alla fall så har jag nu börjat köra hårt igen för att förhoppningsvis kunna gå ner 4,5kg till bröllopet 6 juni. Tror att det blir tufft men det känns bra att satsa hårt ändå.
Över påsk visade vågen upp 0,3kg och det är väl OK ändå. Med tanke på mjukglass och annan glass och friterad banan med glass så...:D
Nu är jag i alla fall riktigt peppad och kör på rivstarten igen fast med lite rödvin ibland:)
totalt ligger jag på -12kg och det Känns Super!!!
Rivstart med rödvin låter kul =)
Eller hur !! :D:D:D