• melles mamma

Gelehallon-implantat ???

Hej!
    Är det nån här som vet nackdelarna med gelehallonimplantat?? vad kan händ med ett sånt? när man delar på det så är det ju som ett gelehallon. Inget kan ju läcka ut?

• Svar på tråden Gelehallon-implantat ???
  • *sussie*

Ok

Jag vill göra ett lyft samt sätta in gelehallon implantat....hur mucket generellt skulle det kunna gå på?
    Alltså ren gissning...

• paprika

Hej..
    Skulle tro från 60 000 till 70 000 omkring där.mvh P

• famousfairy

Therése.. vem var du hos på AK? och när? vad tog du för implant.. jag ska in den 3april, jätte nervös.. jag finns mest på tråd 4.
    Tack,... måste säga att jag gillade de där, jag ska till Gabrilla Rudbeck..Kram

• regnbågen

@ sussie.

Jag gjorde ett lyft samt en förstorning med anatomiska geléinplantat på Victoriakliniken för nästan 3 veckor sedan.

Det gick på 77.000 sek. I det priser ingick även 2 återbesök samt medicinerna (som du slipper hämta ut själv).

Kram =)

• regnbågen

Å ja, glömde att nämna att det även ingick en 5-årig försäkring mot kapselkontraktion =)

(att det är livstidsgaranti på implantaten, gäller väl alla numera)

Lycka till :D

• Therése 2006-07-01

famousfairy

Det va Jan Jernbeck som gjorde mina. Och jag är jätte nöjd. Mina är nu 2 år gamla och det va det bästa jag gjort.

• Therése 2006-07-01

famousfairy

Glömde ju resten. Jag har gelehallon, vilken sort kommer jag inte ihåg, droppformade iaf. Det är lite nervöst i början, och det kommer att göra ont, men man får piller ;) Sen kommer det att kännas som om du har otrolig träningsvärk i bröstkorgen, och brösten är stenhårda. Men det tar ett tag innan brösten formar sig och huden tänjer sig, så få inte panik i början. Kan också säga det att jag inte har fått tillbaks hela känseln i bröstvårtorna (än). Tyvärr va det något dom missade att informera mig om, men det kan hända. Vissa får tillbaks känseln efter nån vecka, vissa efter nån månad, vissa efter ett år och vissa får aldrig tillbaks den. Bara så att du vet.

• Therése 2006-07-01

Jag fick bara en 3 års försäkring, vet inte om dom har ändrat till 5 nyligen?

• *sussie*

Huuhh...plånboken svettas...

Jag tänkte gå till Eriksbergskliniken. Såg att lyft samt förstoring gick på 47 - 51 000 kr. Får väl se hur mycket det blir med hallon. vad jag vet så tillhör Viktoriakliniken och Akademikliniken bland de dyraste i Sthlm. Men jag har också hört att de är bra. har hört mycket gott om eriksbergskliniken också för den delen!

Svar på tråden Gelehallon-implantat ???