Gemma - man ska aldrig säga aldrig. Saker händer som förändrar ens världsbild. Det är ju det som gör livet så intressant.
Eftersom ni fortfarande diskuterar barn här på tråden så har vi diskuterat blivande namn sittandes ute på terrasen med ett varsitt glas vin, ett tänt stearingljus lyssnades grodorna. Lovade åter igen att jag ska flytta ned hit!
Gick ned till Cannes strax efter fyra. Köpte lite nem påvägen och sen in på en bio, Inside men. Efteråt blev det ytterligare nem på en Kinesrestaurang, lite vin och så en lååång promenad uppför en av Cannes kullar och hem. Sen blev det att sätta sig utanför med vin och grodsång.
Åter till alla inlägg om barn. Är alla era kompisar som vanligt efter att ha fått barn? Kan säga att de flesta (nästan alla) av mina totalt har gått under jorden. Hör även detta från flera av mina vänner (utan barn). Det är en av anledningarna som det för mig känns som det kvittar vart jag bor efter att ha fått barn. Jag kommer ändå att gå i något slags idé de första åren. Har jag totalt fel?