uddevalla med omnejd
Hej
Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!
Hej
Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!
Är det någon som vet om jag kan klistra in en bild i forumet som ligger på min hårddisk? - Om ni vill se min klänning alltså
Linda & Magnus
Nej jag blev inte hippad.. Antingen blir det nästa helg, men då är det ju min m2b som jag vet att dom planerat för. Så, återstår helgen efter...uhh! Kan bli när som helst!
Den nya affären har inte öppnat men hon har köpt resterande lager av Madame Glamour (vilket hon inte ville) och kanske försökt få iväg det. Pratade med henne o hon väntar in dom nya klänningarna, näbbklänningar och herrkläder. Det är ju under ombyggnation nu så det är långt ifrån färdigt.
Kabo: Nej ingen har sagt att dom vill dela, för min del spelar det ingen roll vem som tar den sen. Kommer inte att använda den igen iaf . Vill du dela så säg till!
Sitter här och smålallar för mig själv. Känns konstigt att inte jobba på en måndag. Hur går det för er med allt? Själv sliter jag med kommande morgongåvan. Verkar bli problematiskt.
Svärföräldrarna meddelade igår att de tänker bidra med 7000 kr till bröllopet. Trevligt oväntat bidrag.
Någon annan som är online?
I helgen har vi beställt både blommor (brudbukett, corsage, blomster"båge" pvj bordsdekorationer) och tårta. Känns som vi är väldigt långt framme och nu känns det inte som om vi har något kvar att planera
Naturligtvis finns det säkert massor som vi inte har tänkt på, men det enda jag kommer på nu är att vi ska köpa vin til maten... Kanske lite frukt och godis när vi serverar tårtan också - och naturligtvis kaffet, men annars då? Har totalt stiltje just nu.
pvj??? och ska det ju stå sista ordet på första raden!
Vad skönt det låter...vår solist i kyrkan hoppade av och med hon försvann underhållningen i kyrkan..vad gör man
Några tips..?? Det är INTE långt kvar o här står man. INTE roligt.
Men roligt är att min m2b blir utsatt imorgon..he, he! O han får det nog svettigt. Usch, men ja jag har lite kul av sånt. Bara att vänta mig det värsta själv.
Oj! vad tråkigt! Hoppas att hon hade någon bra anledning när det är så kort tid kvar!
Hon kunde inte tipsa Er om någon annan som är duktig?
Ring Paula Nyman 0522-821 56, 073-901 86 89 och hör om hon möjligen kan! Vet att hon sjunger riktigt bra eftersom vi var med i samma kör på för många år sedan och hon har även haft annonser i bohusläningen. Vet dock inte om hon underhåller, men sjunga kan hon i alla fall!
Hoppas det ordnar sig!
ina3
Vi har bokat en tjej som bor i Ljungskile, som visst skall vara jätte duktig. Hon heter Martina Ekström.
Om du vill kontakta henne maila mig så mailar jag dig hennes mail adress.
linda_svahn@hotmail.com
Hur går det för Er?
Tjena Uddevalla tjejer, idag har jag ringt runt och kollat upp bröllopstårta/bakelser och är lite nyfiken vad och var ni har valt att köpa era