• ina3

uddevalla med omnejd

Hej

Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!

• Svar på tråden uddevalla med omnejd
  • Linslus

PS: Ina3: sympatisrear verkligen med dig!! Åaargh så irriterad man kan bli på sånt
    Men MÖHIPPA låter ju kul

• ina3

Javisst är det irriterande! Allt känns övermäktigt jobbigt nu och jag är nog känslig men just nu önskar jag att vi hade gift oss i det tysta. Nästan så jag hoppas det blir möhippa så jag får susa in i dimman till helgen och INTE behöva tänka på det som stundar..

• Merlin

ina3
    Det blir nog bra. Alla har vi våra megastressade stunder. Hur du än gör så kommer det ändå alltid vara något som man missar. Och gör man inte det känns det nog för perfekt. Du blir ju gift i alla fall.

• Merlin

He he! Du ska bara veta hur många ggr vi ångrat att vi inte smet utomlands som vi funderat över från början...

• ina3

Har du prövat att söka på google?

• ina3

Merlin

Javisst har man tänkt den tanken 1000 gånger..!!! Ger mig DEN på att det kommer o spöregna oxå till på köpet.. Idag är det MINDRE än 1 mån kvar. Känns ofattbart

• Merlin

Meningslösa fakta-håller på att fixa färdigt min egna gästbok. Vi blir inte så många så jag tyckte det såg rätt dumt ut att köpa en för 600 signaturer. Så jag gör en egen mysig. Pennan som vi kommer använda till är den vi gick in och köpte på Hotel Bellagio efter att han friat precis utanför... Hoppas den får vara i fred och ingen snor den.

• Merlin

Mamma sitter och hoppas på att det ska ösregna som det gjorde på mina föräldrars bröllop eftersom det betyder tuuuur. Suck.

• ina3

Linslus
    Har du kollat här på BT i branschregistret? Längst ner på cover/musik så står det boka.nu tror jag. Kika i den spalten!

• ina3

Merlin

Tänk om det åskar och strömmen går..bäst att ta med massor av levande ljus och en gitarr till bröllopsvalsen

Svar på tråden uddevalla med omnejd