• ina3

uddevalla med omnejd

Hej

Finns det någon mer än jag som ska stå brud i maj i uddevalla trakten? Vore kul att träffas o dela idéer över en fika!

• Svar på tråden uddevalla med omnejd
  • Kabo

Jippi!!! Vi har hittat en grupp som tar 5 000 kronor för hela kvällen! De spelar när vi kommer till festlokalen vid 14-tiden fram tills ca 01.00
    Nu gäller det bara att de ska vara lediga just den dagen också, men de hör av sig nästa vecka

• Linslus

Kabo: Får man fråga vad de heter & hur man får tag i dem??

• Kabo

Jag vet faktiskt inte vad de heter. De är 3 stycken i bandet och de är genom fästmannen som vi fick tag i dem. En av medlemmarna är nämligen en fd arbetskamrat till oss (honom). Ska fråga dem när de ringer nästa vecka vad de heter och vad för telefonnummer man ska ringa för att få tag i dem - hoppas att NI kan vänta

• Linslus

Kabo: ja gör hemskt gärna det!
    (Jag gifter mig 5 augusti)

• Kabo

De heter tydligen "Blue moons Orchestra (reservation för stavningen). Jag har frågat om de är lediga till Ert bröllop, men de har tydligen fullt upp fram tills vårt bröllop den 9 september. Tyvärr

• Kabo

Förtydligande: Vårt bröllop kan de spela på, men inte på några andra ställen innan dess eftersom de redan är uppbokade.

• Linslus

Kabo: Stort TACK för att du tog dig tid! Jätte, jätte snällt

• ina3

Så, nu börjar påsken ta slut och byxorna sitter åt värre än värst efter all mat! Dags att börja hårdträna!
    Hur har ni tänkt att göra med vigselprogram, trycka upp dem? Någon som har ett bra tryckeri att rekommendera?

• ina3

Åhh! Måste berätta, det drar ihop sig för svensexa för min m2b! Har precis fått veta att dom tänker kidnappa honom den 6 maj (dom berättade det för mig så jag inte drar iväg honom på andra saker)! Så ska jag behöva gå och hålla tyst om detta! Eventuellt åker han på fallskärmshoppning bl a! Hmm.. undrar när jag åker på möhippa?? Nu är det ju bara drygt 5 veckor kvar...

• Orustbrud

ina3: Spännande, nu är det verkligen inte långt kvar.
    Jag infogar listan igen så vi kan hålla reda på varandra.

25 maj-Ina3 Flatö kyrka, Flatö skola
    3 juni- Malin A - Uddevalla Kyrka, Societetssalongen, Gustafsberg
    5aug-orustbrud, bokenäs nya kyrka, kärlingesundsgård
    5 augusti-Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands "Havslokal"
    19 aug-Merlin, Villa Elfhög
    26 aug- Bohuslän06, Hamburgö Kyrka
    9 September - Kabo - Herrestads Kyrka, Herrestads församlingshem
    11 nov- Jalf, Ljungs k:a, Ljungskilegården

Svar på tråden uddevalla med omnejd