• Esprie

ÖrebroBrudar -Närkingar

Hej på er ! Tänkte att vi kunde ha en lite nyare egen tråd, där vi kan prata om hur det går o s v . När ska ni gifta er ? Vart ska ni gifta er ? Vart ska ni ha festen ? Vilken fotograf ska ni ha ? Florist ? Tänkte att vi kunde tipsa och hjälpa varandra

/ E .

• Svar på tråden ÖrebroBrudar -Närkingar
  • Johanna85

Esprie

Jag var där förra året, det var inte mycket att hurra för. Det var svenska kyrkan som hade ett bord, atelje Wasa hade ett och Smycka från Kumla hade ett bord. Det var allt... Jo, en bröllopstidning hade ett bord där man hade chans att vinna sitt drömbröllop (inte mitt i alla fall, produkter/varor/tjänster som de väljer och jag tror att man skulle gifta sig där på Marieberg...)

• Smurfina

Hmmm...jag tror att det kan vara kul att gå även om de inte erbjuder så mycket. Själv är jag dock i Stockholm hela dagen och tittar på tyg till klänningen. Ska strosa i gamla stan och äta gott med snutten också

• Esprie

det var inte så mycket att hurra för, bröllopsmässan på marieberg alltså...
    Fats det mesta runt mitt( vårat ...kanske det skulle så hihi) bröllop är ju redan klart med det kunde ha varit kul med lite ideer..men men man kan ju inte får allt ....

• Smurfina

esprie>>
    tur att det låg här hemma då, så du inte behövde åka så långt Har den årliga visningen på stora hotellet varit än? (brukar väl vara varje år i mars har jag för mig :-/ )

Esprie, hörde förresten av min svärmor att hon pratat med din svärmor *S* om bröllop naturligtvis Lite lustigt att de känenr varandra...när vi känner varandra

• Esprie

Smurfina ; Ja, det är kul att värden är så liten ibland Så de prata bröllop.. kan tänka mig det det samtalsämnet kommer ofta upp just nu

• Smurfina

esprie>>
    japp, fast man försöker ju att inte prata för mycket om det *S* Det lir lätt så att man tror att ALLA tycker att det lika kul som en annan, och så är det ju inte riktigt

• Smurfina

lever ni?

Fiiint väder har det varit några dagarn nu...det önskar jag mig den 5:e augústi också

• Smurfina

Neeej, Hotellet fullbokat (det rum vi ville ha). Måste välja annat

Hmmm.....vad ska man välja....

• redo

En snabb fråga...hur gör ni med sång under vigseln? Någon ni kan rekommendera som inte kostar skjortan? En fråga till; vart gör ni er håruppsättning och make??? Förslag?? Jag har iiiingen aning alltså.. behöver tips och råd!

Ha de brudar!

• Donna69

min blivande mans kusin är frisör så han kommer hem o fixar oss 5 flickor för en något billig slant!!! Han är mycket billigare än nån annan..är du intresserad så hör av dig, han är flyttbar o villig att jobba

Smink har jag inte klurat ut än....=(

papaya81@hotmail.com

Svar på tråden ÖrebroBrudar -Närkingar