Brusebäck 3 juni:
HEJA dig!!! Hoppas att ni får en underbar dag!! Såg i din andra tråd att du tappat rösten, hoppas att även det löser sig...jag kan rekommendera att gurgla halsen med ljummet saltvatten (en gammal beprövad huskur i vår släkt som ger mycket goda resultat, det kan jag själv gå i god för!).
Var gifter ni er? Blir det i Örebro? Var har ni festen? Som du ser är jag, och säkert flera med mig, nyfiken....:) Skriv gärna ett inlägg senare och berätta!
Själv har jag inte så hemskt mycket nytt att rapportera...förutom att jag och m2b träffade vår vigselförrättare igår och pratade igenom upplägget av själva vigselgudstjänsten. Han läste igenom ordningen och läste även upp frågorna (som vi ska svara "ja" på) samt våra löften...ojojoj!! Det kändes helt otroligt att bara få höra det! Jag höll på att börja stortjuta, samtidigt som jag inte kunde hålla mig för skratt! Det känns bara så otroligt häftigt att vi om två månader (den 5 aug) ska få lova varandra evig trohet inför alla våra nära och kära! Det är riktigt, riktigt stort..!!!