2008 Sommarbröllop, tråd 2
rågan e nu vad som händer 2008 för mig för hon sa hon skulle minnsan göra nåt nu för ja tvinga på henne en krona :P
rågan e nu vad som händer 2008 för mig för hon sa hon skulle minnsan göra nåt nu för ja tvinga på henne en krona :P
Nä inte farligt direkt, samt att ja satt e en plastblads krans i mitt hår också så hon inte skulle vara den enda me noe i huvet, vilket hon tyckte va skönt.
Men hon komentera att nu får hon ju 2klå mig2 i hipa o göa något "lite värre" för kanske inte så kul o kopiera samma sak, el ja vet inte.
ja nu va den mycket o ja märker att mina fingrar inte riktigt landar på rätt tangent el alls på visa när ja skriver så dags o sluta.
Mysan98:
vad e skillnaden mellan namngivningsceremoni o ett dop förutom att det inte e i kyrkan? e det någon annan som säger vi giver dig detta namn? o sen tårta o safft?
paige:
är 26 o 26(han ska fylla 27 senare i år) o vi bor i GBG.
jag ska ha en tärna o hon får nog ha på sig vad hon vill för färg helst hade ja sett henne i nåt ljusgrönt eftersom vi ska ha det i temat men det passar henne inte till 100% kanske bara 65% så vet intevad hon väljer. en sak har ja sagt nej på o det är urringningen! här ska inte tuttar visas! :P
Mysan98:
jo den biten förstod jag men ska det typ vara en präst där ialf då?
Tizzeltazz:
kanske kan kasta in ett samiskt smycke el brodera in nåt fint tecken på klänningen etc?
vi har bara vart ihop nu i 9mån hmmm lalalala :)
jag tror man frå skriva om dem
o se om man kan ändra på orden lite
Mysan98:
1)ovanlig vigsellokal.
2)-ll- festlokal...el ialf lite ovanlig om man gämför med vart majoriteten brukar ha sin fest men det gäller BARA om vi nu får våran nuvarande plan A att funka-prisfråga helt enkelt.
3)ovanliga snacks till brudskålen.
4)halv ovanlig klänning.
5)vet inte säkert men tror inte ja sett nån annan som kombinerat just våra färger på detta sätt men vet aldrig.
6)ovanlig tårtdekorationer?! inkl brudparet på toppen.
sen e väl det mesta som alla andras el som en hel del andra brukar göra ialf...