• Rat

Bröstförstoring (5)

Usch....Känner mig nu ganska säker på att jag fått kapsel i det högra bröstet. Det vänstra ser perfekt ut och känns jättebra men på det högra ser man kanten på in mot mitten och det molvärker hela tiden. Måste ringa Charles på Victoriakliniken men det är lite svårt när man har folk omkring sig hela dagarna. Suck....... Ska försöka stå ut med smärtan i alla fall i ett halvår, till hösten så det får läka färdigt först. Lyckliga ni som sluppit komplikationer.

• Rat

Nancy pancy
    Måste ge dig lite hopp känner jag. Brösten ser bättre ut och känns bättre hela tiden, förutom min kapsel då Men jag ångrar mig inte ändå. Minns att jag mådde SKIT första tiden. Hade det jättejobbigt med min kille då också, tror han kände sig lite orolig när jag plötsligt fått bröst.
    Jag grät och grät en lång period och undrade vad jag gjort egentligen. Jag tror säkert det kommer kännas bättre för dig med. Tänker på dig gumman. Kram

Famousfairy
    Tycker också mina sitter lite för långt ifrån varandra, men det blir väl så när man inte har så stora. Jag skulle prova en bikini häromdagen. URFULT!!!Den passade inte alls på mig. Orkade inte fortsätta leta utan använder en gammal "top" med bar midja att sola i. Har inte haft tid att ta itu med mina bröst och BH letande riktigt. Det är så mycket att göra på jobbet innan sem. I dag är jag sjuk. ont i halsen och öronen, svimmade(?!)på golvet i natt, sen somnade jag om och har sovit till 13.30!!!!!!Inte likt mig. Tror jag ska göra ett försök och ringa victoriakliniken i dag. Gruvar mig. Kram vännen

• Rat

NU ÄR JAG SUR. När jag äntligen fick tid och möjlighet att ringa victoriakliniken i ons. blev jag lovad att "patient koordinatorn" skulle ringa tillbaka till mig under dagen. LOVAD!!!!!Ingen har ringt än. Jag ville prata om att jag fortf. nu efter 11 veckor har ont i högra bröstet och hur länge jag skulle ställa in mig på att vänta på ev. ny operation. tycker också de borde kalla mig dit för att ta en titt på dom nu faktiskt men jag får väl ringa nästa vecka igen. Har svårt att komma ifrån jobbet bara. Phuuuuuu.....inge roligt att gå och fundera på det här längre. Men en sak vill jag ändå säga till alla som går i "bröstförstoringstankar"; Jag ångrar mig ändå inte! Skulle ha ångrat mig om jag aldrig gjorde det däremot. Jag tycker dom är mycket finare nu och hoppas innerligt att det går att fixa mitt högra så jag slipper plocka ut dom

Famousfairy och Nancy pancy
    Skrattade när jag läste BLANKA bollarna. Varför har dom blivit så blanka efter operationen tro???, men lite mattare har dom blivit tycker jag

VILKA UNDERBARA MÄNNISKOR DET FINNS HÄR I ALLA FALL. SÅ HÄRLIGT. TACK FÖR ATT NI FINNS!!
    KRAM

• Rat

Nyfiken
    välkommen hit och tack för tummarna du håller

Bröstkaramellen
    Hmm... jag har undrat lite vart du tog vägen. Skönt att du är tillbaka så man får höra hur det går för dig. Kram

Algit
    Vill bara säga att du är OERSÄTTLIG med dina påminnelser om den låååånga läkningstiden. Tack snälla du för det!!!!!!!! Tror alla nyopererade behöver höra det

• Rat

Hej här är jag!
    Jag har så mycket omkring mig just nu men jag tittar in då och då när jag har lite tid över. Jag heter samma på mylava Nyfiken

Jag har inte hört nåt från Victoriakliniken ÄN!!!!Morr. I morgon ringer jag igen. Det är så himla svårt när man har folk omkring sig hela dagarna som man INTE vill involvera i detta. Usch och fy och blä. I dag har jag haft ganska ont igen. Känner mig inte uppåt idag och tjafs på jobbet också. Jag vill ha semester NUUUUUU!!!!!!!!

• Rat

Bridzi
    Jag är också 40+ och jag har tagit ett lån till detta som jag har tänkt på i mååååååånga år. Betalar av med 1000/mån. och tycker det är värt det trots ALLT!

• Rat

Tine J
    Grattis!!!
    Jag kommer ihåg min första promenad efter operationen. Runt kvarteret bara och jag var helt färdig. Bara så du är lite beredd

• Rat

Hejsan flickor! Nu har jag pratat med en sköterska på Victoriakliniken. Ska dit 4/7 för en koll. De ville att jag skulle komma i dag på en gång men det hade jag tyvärr inte möjlighet till.....Hoppas verkligen det går bra, men jag är ganska säker på att det är nåt fel. Lyckliga ni som inte har besvär. Skulle vara överlycklig över mina om det inte vore för detta

• Rat

Åh vad ni är underbara och omtänksamma tjejer. GLAD MIDSOMMAR allihop!!!!!!!!!!!

KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring (5)