Nancy pancy
Måste ge dig lite hopp känner jag. Brösten ser bättre ut och känns bättre hela tiden, förutom min kapsel då Men jag ångrar mig inte ändå. Minns att jag mådde SKIT första tiden. Hade det jättejobbigt med min kille då också, tror han kände sig lite orolig när jag plötsligt fått bröst.
Jag grät och grät en lång period och undrade vad jag gjort egentligen. Jag tror säkert det kommer kännas bättre för dig med. Tänker på dig gumman. Kram
Famousfairy
Tycker också mina sitter lite för långt ifrån varandra, men det blir väl så när man inte har så stora. Jag skulle prova en bikini häromdagen. URFULT!!!Den passade inte alls på mig. Orkade inte fortsätta leta utan använder en gammal "top" med bar midja att sola i. Har inte haft tid att ta itu med mina bröst och BH letande riktigt. Det är så mycket att göra på jobbet innan sem. I dag är jag sjuk. ont i halsen och öronen, svimmade(?!)på golvet i natt, sen somnade jag om och har sovit till 13.30!!!!!!Inte likt mig. Tror jag ska göra ett försök och ringa victoriakliniken i dag. Gruvar mig. Kram vännen