Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Bröstförstoring (5)

JAAA, det är nog oerhört viktigt och bra att alla pratar så öppet om allt, både positiva och negativa saker. Dels så är det ju skönt att få prata och få stöd men det ger även andra stöd, insikt och förståelse.... Det är verkligen en bra tråd det här och goa tjejer som hänger här! :)

• pickolina

Nancy pancy

Det där med känslan av brösten är nog väldigt individuellt... Om jag klämde lite på mina så kändes de ju väldigt naturliga eftersom mitt naturliga bröst var över implantatet men visst kan man ändå alltid känna att det finns något där inne... Helt naturligt kommer det aldrig att kännas. Jag gillade inte den känslan alls men andra reagerar inte ens på den utan tycker att brösten känns som deras egna....

bröstkaramellen

Vad bra.. *hihi* Faktum är att typ alla naturliga bröst oxå har bröstvårtorna på olika höjder men av någon anledning så syns det alltid mer när man har implantat. Asymterin finns ju redan där innan men syns inte lika mycket samt att man nog är mer uppmärksam på just opererade bröst. Min svåger avskyr silikonbröst, bla pga att han tycker att de ser "skelögda" ut... Men sanningen är ju att naturliga bröst oxå är det... *s* Underligt det där!

dannie

Förstår att det kanske inte känns så kul men jag tror oxå att en mer nyansierad debatt är bra... Det här är tjejer som hängt här sedan lång innan sin operation, som haft frågor och funderingar osv... Vi har följts åt, pratat och stöttat... Nu har de opererat sig och jag tycker att det är oerhört viktigt att de ska få vara öppna och ärliga gällande sina känslor och tankar, oavsett vad de må vara. Det är värt mycket att kunna få stöd av andra som kanske kan förstå och slippa känna sig så ensam. dessutom tror jag att det är bra även för de som ska operera sig, så de ser sanningen för vad den är, utan för den delen bli utsatt för plastikoperationsmotståndarnas (långt ord) påhopp. Det är inte så rosenrött alltid!

• pickolina

algit

Precis..och de kommer fortsätta att förändras ett tag framöver oxå säkerligen.... Kul att du är nöjd och mår bra tjejen..

• pickolina

bröstkaramellen

Så sant, så sant...
    Alla (de flesta) har väl fantiserat, drömt och längtat efter sina nya bröst långt innan de blir verklighet?! Att sedan slå ihop sin drömbild med verkligheten och dessutom när kroppen är så sliten som den blir efter en sådan stor operation... Ja, det är ju inte alls konstigt att tankarna och känslorna snurrar konstant. Å som du säger, de gör sig ju påminda hela tiden... Sedan blir man även lite "besatt", det är ju såååå nytt och annorlunda så man kan inte låta bli att inspektera GRUNDLIGT... Vilket leder till att man upptäcker varenda liten skavank och imperfektion....

Inte lätt inte....

• pickolina

SWEGMARK är supersköna verkligen... Har nog nära 10st... Skratt... De ger inte tillräckligt stöd för mina numera, när de blivit sså stora och hänger lite mer och jag skulle aldrig sporta i dem men att gå runt i dem hemma eller ha dem på sig när man vill vara lite mysigt bekväm är super-duper! :D

• pickolina

bröstkaramellen

Sov gott å dröm sött tjejen! :D

• pickolina

Nyfniken

Min erfarenhet är att de inlägg som hamnar i filtret aldrig läggs in i forumet så du får nog skriva om allt om du vill att det ska komma fram...
    Ett tips, anledningen att vissa inlägg hamnar i filtret är ofta pga vissa "stötande" ord... Det kan vara svordomar, könsord osv osv... Därför skriver vi som hänger här mycket tex s*x istället för sex osv... Det är ett sätt att undvika filtret nämligen...

Hoppas det går bättre nästa gång.

• pickolina

impossible_girl

Skratt... Härligt gumman! Jag skrattade gott när jag läste ditt inlägg "När jag vaknade efter op, så tittade jag lite och tänkte bara, jaha, där är dom..." *fniss*

• pickolina

Jag är stockholmare.... :D

• pickolina

Nyfniken

När du skriver inlägg så står det "Smiley i texten, se här?" skrivet med blå text precis precis ovanför rutan där man skriver inlägget. Klicka där med muspekaren så öppnar sig ett fönster med de tecken som ger de olika gubbarna... :)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)