Vänner Lund tråd 3
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
du gjorde helt rätt i att somna....!!
Nu när Polen och Sverige är ute är det bara Australien kvar att heja pa! :)
Nu är det csi...far väl ga och titta lite..
Bra du har koll på d, ska oxå gå o kolla. Natti natt!!
F...I...K...A...
K..L.. 19....
så, antecknat under den 28e juni...
Åh vad mina naglar längtar efter dig Izunia!!
I morgon ska jag åka in till Atelje MB. Ska ta mig tid att titta på resten av affären den här gången. Den är ju riktigt stor. Förra gången provade jag klänningar så länge att jag var helt slut sen...
Hallå! Vad gulliga ni är. Det är härligt att känna ert stöd!
jespers
Hur har du det?
Sorry, pov att jag inte hört av mig. Jag hann inte i torsdag och sen ville jag inte störa mitt i midsommarhelgen. (Fast jag var nära att svänga inom igår efter matchen...) Är superspänd på att se smyckena!
Klänningen är såååå vacker! Nu är den hos skräddaren så jag får den först om en vecka Hade hoppats på att få den tidigare... Jaja, det är lugnt (försöker jag intala mig. Hade kameran med, men glömde att ta foto. Idiotiskt!
Jag måste höra med Peter om onsdag. Jag vet att han ska bort med jobbet tis-ons så jag vet inte riktigt hur dags han kommer hem. Kanske kan jag ansluta lite senare...
Jag ska hämta min ring i morgon, så om jag kommer på fikan har jag med den.
bebop
jotack, det är stressigt
Festprogram och vigselprogram är fortfarande inte färdiga.
Men annars verkar det flyta på bra (hoppas jag)
Fick precis bästa tipset! Vi kommer ju att ha 5 barn i åldern 3,5-9 år på bröllopet och någon tipsade om att lägga en barnpysselpåse vid deras plats. att jag inte tänkt på det tidigare! Nu blir det till att åka till affären och fixa med det!
pov
Jag älskar ina smycken! Särskilt armbandet är sååå läckert! Tusen tack för lånet
Nice! Nu är klänningen iväg för att sys upp och övernattningslägenheten bokad för våra gäster... Usch, börjar bli nervös nu. Suck.
Izunia: 11.30 imorgon?
Hej !
Här kommer en ny brud från lunda trakten
Vi ska gifta oss den 30 september i staffanstorp utanför lund.
Det hade varit roligt att höra vad ni andra har planerat för era bröllop med tex musik mat sång i kyrka etc.
Mvh Secret bride
Secretbride: Kom till Hercules 19.00 i morgon, onsdag!