• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Jupiter2

Nja, sista minuten hade ju varit på lördag... Nej, sorry, bara skojade.
    Det kommer att bli hur bra som helst!!!

• bebop

Jupiter

Med tanke på att de har öppet på lördag så finns det alltid en viss risk...

Vad gör jag om tiaran inte kommer?! Jag antar att det inte är helt lätt att ragga upp en brons-tiara som passar på två röda. Men nu ska jag vara fullständigt lugn. Jag är sååå cool. Det är kärleken som ska stå i centrum, allt annat är sekundärt.

AAAhhhhh!

• Izunia

Vilken tur att du är sa förnuftig bebop!! :) en annan hade varit graharig! :D

• bebop

Tack, Izunia! Jag behöver höra sånt just nu...

• pov

bebop

Vad kul att det passade!!!
    Stay cool baby ;)

• pov

Vi har faktiskt inte ens hört av Daniel, är lite besviken, men han har väl mycket att göra....

• Eruraina

Bor inte i lund..bor i vinslöv...hyffsat nära och söker lite nya vänner...

• Jupiter2

Eruraina: Vinslöv! Då har du nära til Atelje MB! Hur långt har du kommit i planerna?

• Eruraina

Jupiter2 :

Ja, jag har det.. 300m ungefär.. *Skrattar* synd bara att man inte skall köpa klänning, utan sy upp. Men har varit där och provat lite, det vill jag inte gå miste om. kommer nog prova en gång till! =)

Vi gifter oss 7april 2007. Har kommit en bit. lokal, kyrka, band, hår, smink, naglar, fotograf, bröllopsresa, bröllopsnatten. och har börjat smått med titta på inbjudningskorten.

Själv då? är du gift eller skall du gifta dig?

• Jupiter2

Jag gifter mig 29/7, så det börjar närma sig nu! Jag köpte min klänning på atelje MB. Du verkar ha kommit väldigt långt i planerna. Jättebra! Det betyder att du inte behöver bli så hemskt stressad sen. De flesta i den här tråden är gifta eller kommer att gifta sig väldigt snart, så det är bara att fråga på om du undrar nåt! Vi är veteraner...

Du är välkommen på en av våra fikaträffar om du vill, när nästa nu blir av.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3