• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Anna25

Var beställer ni tårta ifrån? Någon som har tips? Bertil på Tegnérs tipsade om Klostergårdens konditori som sammarbetar med dem och levererar tårtan gratis, men jag vet inte om de är bra...

• Anna25

När gifter du dig förresten Jupiter2?

• Jupiter2

29/7, så det är ganska snart. Iiiik!

• Anna25

Jag kommer att följa din väg fram till den stora dagen. I vilken kyrka blir det?

• Izunia

Hej Anna. Vi ska ocksa ha festen pa AF..troligtvis är inte stora salen bokad pa en fredag i sommar..hoppas jag! Passeringskort far man fran Torbjörn och man kan ställa saker där pa egen risk i förväg.

Jag har en bekant som gör var tarta. Klostergardens konditori är bra. Men de gör bara "vanliga" tartor. Vi ska ha sugarpaste (amerikanska).

• Jupiter2

Det blir Klosterkyrkan. Den bakom stationen.
    Hur långt har du kommit i planeringen Anna?

• Izunia

Jupiter..da kommer Asa imorgon! :) ska du ocksa betala i förväg? Ganska skönt ända..Hoppas jag blir nöjd bara.

• chai

Välkommen Anna
    Här är en oktoberbrud till... vi gifter oss ett par dagar innan ni gör det, onsdagen den 18 oktober...

Har du hittat oktobertråden?
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1610936.html

Klostergårdens konditori är bra, fast jag ska ha princesstårtor från Mormors bageri hade jag tänkt... fast inte med grön marsipan och rosa ros, utan i färger som passar bättre till bröllopet...

• Jupiter2

Izunia: Ja, det ska bli kul. Jag ska också betala imorgon. Skönt visserligen , men samtidigt får man verkligen lita på henne. Hon har ingen anledning att komma om hon redan fått betalt...

• Izunia

jo hon far daligt rykte och POV känner ju frisören som hon är vän med...Jag tror nog det är lugnt..men om man inte blir nöjd?? Hon har dock höjt priset pa brudsmink samt körersättning. Det har jag verkligen inget emot, men när vi pratade sist och jag fragade om det, sa hon att hon hade tagkort och ej ville ha ersättning.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3