• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Izunia

oj oj vilken aktivitet här!! :D

Välkommen Eruraina!
    Som Jupiter sa är vi manga som gifter oss i ar. Själv är det in tur den 12 augusti i Lund. Nästan allt är färdigt nu..blir fortfarande galen över bordsplaceringen.. Maset börja trycka festprogrammen ocksa...vill ha det klart!

Här är lite av mina bilder..
    groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/shoebox.msnw

klänningen är pa sida 2.

När är det fika??

• Izunia

40 inbjudningskort borde ju vara lugnt! Jag gjorde upp emot 150 st! :D

• Jupiter2

Jag fikar närsomhelst! Nu börjar det närma sig så jag behöver träffa folk som fattar vad jag är orolig för. Alla andra säger bara: det ordnar sig... det är ju lång tid kvar... Suck!
    Nu visar det sig att hon på AF har semester till 11 aug. ska prata med vikarien om 10 minuter. Hoppas att det inte är nåt problem.

• Izunia

va??? problem med vad??

Min florist har semester till 21 augusti!!!!!! Hur f*n far jag tag pa henne??

• Eruraina

Izunia :

Oj, 150inbjudningskort, det var många... *ler* och jag som kände att 40-50st var mycket haha...men då kan jag nog slappna av lite.. tyckte jätte mcyket om era kort. Jätte fina!

Och klänningen var utsökt, så fin!

• Izunia

Tack sa mkt!! Jag kan ju erkänna att man tappar lusten för att göra sina egna inbjudningskort när man kommer till nr 60...:D

• Eruraina

Izunia :

Kan tänka mig det. *ler* Hur gjorde du dom?=)

• Jupiter2

Izunia: Jag blir smått galen. Vikarien visste ingenting. Han tyckte att de på Tegners kunde släppa in oss på bröllopsdagen! När jag sa att vi måste komma dagen innan för att lämna saker och att vi måste duka innan blev han förvånad! Han bara: jaha, ja det måste ni kanske göra, ja det är ju ingen här då...
    Jag blir tokig. Han ska ringa och störa Kerstin på semestern nu så att han får direktioner om vad han kan göra!

• Izunia

ahhh!! vi MASTE komma in dagen innan! men ni ska ju fa passeringskort..

• Izunia

Eruraina
    jag vikte ett A4 klistrade en ruta väv. embossade ett hjärta som jag klippte ut och satta pa en klister-kudde. Sedan embossade jag texten och knöt ett sidenband!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3