Vänner Lund tråd 3
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Vi satt ett tag på &Bar och avslutade på stället där vid stationen som är en restaurang i vanliga fall...
Nej, de hade lurats om den 8:e! Det var de som ringt henne och bett henne ändra tiden (den är inte ändrad btw, det var bara ett blindspår). De tyckte att jag skulle ha en knäpp på näsan för att jag bokat in en sak en lördag! Haha!
Jespers fru
Var är du?
Jag fick min ANDRA hippa igår. Gick ju hela lördagen och var supernervös och kunde inte ta mig för någonting ... kvällen kom och inget hände!
Grannarna hade ju sagt att Peter skulle kidnappas på söndagen, men direkt efter att de tog honom tog de mig med... Jag blev urnojjig för huset och barnen och så. De sa bara: "Vi fixar det." Sen fick jag sitta med ögonbindel och kall öl på en garageuppfart i ca 10 minuter. Sen bar det av runt kvarteret iförd bindel och tillslut hamnade jag i en grannträdgård. Där hade de dukat upp värsta festmåltiden och Peter och ungarna var också där! Sen blev det en helkväll med god mat, 5-kamp etc. Precis lagon och sååå härligt! Jag är jättenöjd!
i morgon ska jag hämta min klänning! Hurra!
Vad trevligt det lät!!!
Jespers fru:
Välkommen till andra sidan :D :D
ANDRA hippa!? Coolt!! :)
Är klänningen färdig sydd eller??
POV..haha andra sidan...:D
sounds evil!! :D
Heeeej!
JD´s back
Allt var så underbart. Vädret perfekt, alla tal var jättefina, maten supergod och stämningen var på topp.
Alla hade verkligen jättekul!
Men oj, så trött man blir. Det är verkligen en heldag.
Längtar tills vi får se alla fotona.
Har bara sett de som svärfar har tagit.
*Nyfiken*
Så fort jag får dem så ska jag lägga ut så ni får se
Pov---> Tack, nu är vi på samma sida
Det känns mysigt att vara "lilla frun" men annars är det ingen skillnad.
Ja då var man gift!!
Superdag!
Fint väder och en helt fantastisk fest.
Flera släktingar och vänner höll tal som jag inte hade räknat med. Vår tärna och bestman hade flera spex för sig!
Flera jag pratat med nu efteråt har rankat det som det rolisgaste bröllop de varit på, bättre betyg än så kan man ju inte få.
När vi kom till vårt hotellrum på morgonkvisten hade vår tärna och bestman varit där och fixat kuddar med vårt monogram, massor av blommor, godis, dricka. Snus till min man mm.
Många skratt och många glädjetårar. Framförallt när min man höll tal till mig! Då grät alla tjejer i lokalen.
Det enda negativa är att kvällen gick så fort...
Och nu ett par dagar efteråt fattar jag inte riktigt att det är över!
Grattis båda två! Härligt att det blev en så bra dag för er!
Grattis Penny och Jespers fru!
På lördag är det min tur!
Ni kommer aldrig att tro detta! Skulle hämta klänningen idag... trodde jag... Skräddaren har inte lagt upp den tillräckligt, så den släpade i marken. Hur det nu kunde komma sig eftersom Millan nålat den med mig i? Först tänkte de fixa den medan jag väntade, men eftersom min tiara inte kommit än så tyckte de att jag kan hämta dem samtidigt. D v s torsdag ELLER FREDAG! En sån tur att jag hade povs armband med. Det passar perfekt! Tusen tack! ...something borrowed.
pov
Har ni fått fotona än? Vi ska träffa Daniel i morgon.
herregud bebop! det är VERKLIGEN i sista minuten!!! :o