Vänner Lund tråd 3
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Åhh, nu är det verkligen snart dags!
Jesper är och grillar med sina marskalkar och jag ska strax åka och träffa mina tärnor och äta.
Men allt är färdigt och jag känner mig så avslappnad. Undrar hur jag känner mig imorgon.
Ska upp 7.30 sen är det full rulle hela dagen
Ska bli så kul!
Puh76; Tack
Vi håller tummarna och tänker på dig! Hoppas på en underbar dag för dig!
Jespers Darling
LYCKA TILL!!!!!
Kom ihåg att insupa varje minut för dagen kommer att gå fort!!! :)
Jag instämmer! Lycka till! Glöm inte att dricka vatten, för det kommer att bli underbart väder.
STORT Grattis JD!! :) Ha en underbar dag!!
Sista kiken innan jag är fru
Tack alla för era lyckönskningar!
(Gillar mitt nya smeknamn, JD )
JD ;)
Hur gick det??!!!
*nyfiken*
Också nyfiken!
Själv blev jag hippad i lördags!
M lurade iväg mig till Silvan för att köpa skruvar. Jag var på lagom bra humör eftersom han fått order om att reta upp mig så mkt som möjligt... Då kom tjejerna med en rosa plasttiara! Sedan bar det iväg till Trolleholms slott där vi åt en lunch vid deras pool, vilket var smått unikt eftersom det är ett privatägt slott. Vi fick sedan en guidning och blev inlåsta i fängelsehålan!
Sedan åkte vi iväg och red islanshästar. I två timmar! UNderbart! Det har jag längtat efter länge. Men har riktigt ont på valda delar av kroppen...
Efter det åkte vi hem för att duscha. Drack lite bål (som grabbarna förberett åt oss under tiden) och sen gick vi till Botaniska. Där hade grabbarna igen dukat upp med bord och stolar, partytält, ballonger, guldkonfetti och en grill. Jättegod mat. Efter maten kommer svärmor!! Hon har med sig efterrätten, såklart.
Efter maten går vi in till stan och gör den osäker tills vi inte orkade mer!
Det vr min hippa. Nu vill jag höra om JD:s bröllop!!!
Izunia: Vill passa på att säga också att alla på möhippan var väldigt imponerade av mina naglar!
Jupiter! Vad roligt med din hippa!! :) da var det inte den 8:e som vi misstänkte...:?
Partytältet lät mysigt! Var själv ute i Lund i lördags..var var ni nagonstans?
Vad kul att naglarna var populära!