• mammaK

JAAAA!

Äntligen vann vi!

• Svar på tråden JAAAA!
  • mammaK

Ja det är inte lätt. Vet inte vad han sa mer... Men det var väl inte så fina ord det heller...

Jag är så glad!!

• Eurolady

Kim Källström var ju suverän! I första halvlek hade han ju lekstuga! Fast i andra kom han bort lite, men jag tror att Paraguay hade fattat vad han skulle göra då, för han fick ju inga ytor i andra. Han måste vara med från start mot England!

Och sen tycker jag Allbäck ska tacka Ljungberg för att han slipper ligga drömma mardrömmar rester av sitt liv!

• mammaK

Ja Källström var himla bra. Samma Chippen, vilka jobbare! Men kan någon förklara för mig varför Teddy Lucic är med i landslaget??

• Eurolady

lucic är väl med av samma anledning som Mikael Nilsson. Helt plötsligt är mittförsvarets och backarnas förlovade land UTAN stabila och bra backar!! Jag är inte överförtjust i Mellberg heller, men han är ju den bästa vi har!

Längtar tillbaka till Patrik Andersson/Joakim Björklund. Det var stabila backar, det!

• mammaK

Nej inte Joakim Björklund! Men Patrik Andersson, jo! Jag sa det till min sambo, är det där den bästa backlinjen som finns i Sverige? Då vill man ju inte se dom näst bästa iaf! Det måste finnas bättre!!

• Cavatina

mammaK

Tjohoo! Vi kan fira ihop här! Ladidadidoo...

Vet du exakt när Englandsmatchen går?

• Gabbies

englandsmatchen spelas den 20/6 på kvällen, vet inte exakt tid dock.. Men det talas ju om att England kan komma att spela läggmatch

• Cavatina

Gabbies

Tack! Ja, de ville väl slippa Tyskland eller hur var det? Inte mig emot om de lägger sig, då blir det iaf minst en svenskmatch till..

• Gabbies

ja alltså om Eucador vinner mot Tyskland, dom möts också 20/6 kl 16 dock.. Då kommer antagligen England spela läggmatch mot Sverige för att istället möta Eucador istället för Tyskland..

Svar på tråden JAAAA!