JAAAA!
Äntligen vann vi!
Äntligen vann vi!
Ja det är inte lätt. Vet inte vad han sa mer... Men det var väl inte så fina ord det heller...
Jag är så glad!!
Kim Källström var ju suverän! I första halvlek hade han ju lekstuga! Fast i andra kom han bort lite, men jag tror att Paraguay hade fattat vad han skulle göra då, för han fick ju inga ytor i andra. Han måste vara med från start mot England!
Och sen tycker jag Allbäck ska tacka Ljungberg för att han slipper ligga drömma mardrömmar rester av sitt liv!
Ja Källström var himla bra. Samma Chippen, vilka jobbare! Men kan någon förklara för mig varför Teddy Lucic är med i landslaget??
lucic är väl med av samma anledning som Mikael Nilsson. Helt plötsligt är mittförsvarets och backarnas förlovade land UTAN stabila och bra backar!! Jag är inte överförtjust i Mellberg heller, men han är ju den bästa vi har!
Längtar tillbaka till Patrik Andersson/Joakim Björklund. Det var stabila backar, det!
Nej inte Joakim Björklund! Men Patrik Andersson, jo! Jag sa det till min sambo, är det där den bästa backlinjen som finns i Sverige? Då vill man ju inte se dom näst bästa iaf! Det måste finnas bättre!!
är ännu lika glad!
mammaK
Tjohoo! Vi kan fira ihop här! Ladidadidoo...
Vet du exakt när Englandsmatchen går?
englandsmatchen spelas den 20/6 på kvällen, vet inte exakt tid dock.. Men det talas ju om att England kan komma att spela läggmatch
Gabbies
Tack! Ja, de ville väl slippa Tyskland eller hur var det? Inte mig emot om de lägger sig, då blir det iaf minst en svenskmatch till..
ja alltså om Eucador vinner mot Tyskland, dom möts också 20/6 kl 16 dock.. Då kommer antagligen England spela läggmatch mot Sverige för att istället möta Eucador istället för Tyskland..