JAAAA!
Äntligen vann vi!
Äntligen vann vi!
mammaK:
Jag skriker med dig... YES!!!!!
det kan dom ha dom stöddiga j_larna!
Men måste säga att det var bra och kul fotboll att kolla på ikväll!
Ja det var det verkligen!
ser fram mot andra semin imorgon.
jag e också superglad över att Tyskland åkte ur! dom tror att dom e så j*vla bra.. men nu e motsatsen bevisad!
ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!!!
Det kunde de gott ha!! Och så underbart härligt att Italien inte bara gjorde ett mål utan TVÅ, för att riktigt trycka ner dem i skorna!!!
Hoppas nu på Portugisisk vinst i kväll!!
Ja! Heja Portugal!
Vive la France! Portugiserna ramlar så fort de kommer i närheten av någon motståndare. Nej till fusk och ja till Zidane!
Ja, ok, håller med om att Portugal liknar Pampersbarn ibland när de rasar ner...
Frankrike har sett väldigt bra ut de senaste matcherna också, så jag tror egentligen mer på fransk seger (heja Portugal i bromsmatchen med andra ord).
Men Portugal har så coola profiler - Miguel(han är bara så rolig när han *alltid* får göra inkastm undrar om han är gammal basketspelare eller nåt), Figo och inte minst Ricardo - glämmer aldrig när ha la straffen mot England på EM häromåret.
Ärligt vet jag inte vilket lag jag håller på ikväll, men tror det lutar åt Frankrike dom har sett starka och duktiga ut, ser ut som om dom verkligen vill och spelar så med!