• mammaK

JAAAA!

Äntligen vann vi!

• Svar på tråden JAAAA!
  • Hemax

SVERIGE! LJUNGBERG!

Sverige-England spelas klockan 21 på tisdag.
    *längtar redan*

• R&F (1/7 2006)

Hur stolt är man nu då? När man nästan bor granne m Ljungbergs föräldrar, funderar på att gå upp o lägga ett kärleksbrev till honom ;)

Men vad gjorde paraguaygubben med den svenska tröjan? Man fick bara se snabbt, o det såg ut som att han slängde den och trampade på den. Såg någon?

• Here comes the bride!

Nja, han sparkade väl iväg tröjan tror jag. J-a skitgubbe! Pardon my french... :)

• Cavatina

Jag skulle vilja veta vad tröj-paraguayanern (-enaren??) hade för inre bild när han skrek, kastade och stampade på tröjan... Det kanske finns nån lämplig medicin?

Jag tyckte lite synd om deras målvakt, han såg så ledsen ut och sånt går rakt in i mitt blödiga hjärta... Fast bara lite.

• R&F (1/7 2006)

Det är lite väl lågt att trampa eller sparka eller vad han nu gjorde. Besviken och arg kan man vara men tramsig behöver man ju inte vara.

Mitt hjärta blöder åxå när man ser andra ledsna och besvikna. Sån är jag med :)

• mammaK

Ja jag med. Led med målvakten! Men.. vi vann för första gången sen OKTOBER!! Nu J**lar får England se upp.
    Jag ska ha ljusparty på tisdag! Grymt dålig planering, men vid 21 åker TVn på! Då får gästerna roa sig bäst dom vill!

Tror ni England kommer lägga sig om situationen blir sådan att ettan i vår grupp får möta Tyskland?

R&F (1/7 2006) Hälsa från mig! *fniss*

Såg aldrig det med tröjan men jag antar att det var den killen Zlatan pratade med. Zlatan flinade och han den andra såg så förbannad ut!

• Hemax

R&F! Hur avundsjuk blev inte jag på dig nu?! Jag vill också bo granne med mamma och pappa Ljungberg!

• Cavatina

Jag bor granne med ett medelålders alkoholiserat par. Vill också ha hunkpäron nextdoor! Eller Freddie i egen hög person, för då kunde han träna mina framtida barn så de blir grymma. Måste ju tänka på fotbollssveriges framtid....

Kolla in www.ingessontillvm2010.nu HAhaha...

• R&F (1/7 2006)

Jo jag brukar gå förbi m hundarna i alla fall en gång om dan "bara för att kolla" ;). Det är ca 100 m dit på en annan gata. Jag kan hälsa från BT, om de nu vet vad det är :D

• Eurolady

R&F jag är också grymt avis på dig. Fredrik är ju fin, ju! Och va bra han var igår! Han borde få en staty eller nåt!

Svar på tråden JAAAA!