Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Hej jag vill också var med här! jag gifter mig ochså den 19 i skåne.
    Jag har lite panik för jag blir inte riktigt klok på vad jag känner. Jag kan nog inte riktigt greppa att det snart är dags. Har inte varit så inspirerad på sista tiden,så kommer jag in här och det fullständigt sprutar inspiration här! Det behöver jag. Tack!

• becciz

Ikka

Jag gifter mig i Vålluvs kyrka utanför Helsingborg. Var gifter du dig?

Jag hämtade min klänning förra veckan så nu går jag och tittar på den så att jag förstår att det är sant att jag ska gifta mig. Jag börjar nog få lite underliggande stress nu vet inte riktigt vad det är. Jag tror familjen tippar på när jag ska bryta ihop här, jag är värdens nyfiknaste person och dom njuter av att ha en massa hemligheter för sig.

• becciz

eccisen

Är det inte jobbigt att planera bröllop på annan plats än man är bosatt på?

• becciz

eccisen

Jag kan tänka mig det. själv har jag svårt att få fart på alla som ska hjälpa till. Dom tycker det är hur gott om tid som helst,och jag ser mitt schema fyllas mer och mer. Tur man är mammaledig.
    Tyvärr gäller det även min sambo som tror att det är ett halvår kvar.

• becciz

Jag har också haft underklädes problem, jag behöver en axelbandslös bh och det gick inte att hitta för jag har för stora bröst. Nu har jag hittat en som jag kan vika ner banden på sen får jag förlita mig på tejp. Så det ska bli kul på bröllopsnatten när vi ska klä av mig och se hans min med allt tejp det krävs för att hålla allt på plats. Jag har valt turkosa underkläder vilket är rätt häftigt eftersom han förväntar sig vitt.

• becciz

Har alla ni träffat eller pratat med er präst? Jag börjar tro att vår har glömt oss. För vår präst skulle ringa oss sa dom när det var dags. jag tycker det är dags nu.

• becciz

Får väl ring dom själ och kolla då! Tack tjejer.

Jag är klar med allt pyssel plasseringskort,pressenter och rispåsar.såpbubblemaskinen detta låter som en cirkus..haha.
    Men alla program som ska fixas på datan får datasnillet göra,det redar jag inte ut.

• becciz

Jag är faktisk klar med bordsplaceringen det blev rätt bra tror jag,vi är inte så många så det var rätt lätt. sen är det upp till gästerna att bjuda till själv! hoppas på en trevlig fest. Har ni barn med på festen? Har ni barn som ska vara med fram i kyrkan och hur ska ni då gå?

• becciz

Nasse7
    Jag har också gäster som jag är nästan säker på inte kommer att komma. Jag har gjor så som du förslog att sätta dom längst ut med varandra.Sen ska jag kolla precis innan om det är som det ska. har också gjort två olicka kanske lite överarbetat men det blir nog bra i slutet. vi är bara 41st så det blir ganska intimt ändå.Jag har blandat nära släkt med vänner och inte gått så mycket efter hur det förväntas vara enligt regler.

• becciz

Jag har en son på 5 och en på 1 är som ska vara med.Jag har letat kläder till dom med men det är inte lätt jag fick svar i dom flesta affärer att det inte är sesong för västeller kavajer nu,utan det finns bara till jul. Men alla bröllop och studenter och konfirmationer då? Jag har tur som har en syster som bor i spanine som skulle kolla till mig dom är lite mer för finkläder till pojkar i utlandet än här i skåne i alla fall.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd