Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Min kära syster/tärna ringde för en timme sen och sa att hon inte kunde starta bilen så sambon fick åka dit,hum inte alls genomskynligt så nu väntar jag med spänning. När kommer dom??????
    Alla ni andra ha en underbar dag det får nog jag.
    En vecka idag, gud vilket rus man känner!

• becciz

Jag och sambon blev kidnappade igår så ingen av oss mår bra idag och vi som skulle göra klart festprogrammen.
    Jag fick börja dagen med att rida på en hest som stod i min trädgård,det blev en chock att hitta en häst i trädgården.

Sen bar det iväg till en borg där det blev typ fongarna på fortet grenar. Det var jätte kul,
    sen grillning under paraply får det stört regna nästan hela dagen.
    Efter det badade vi och fick massage sen bar det av till min favorit resturang. en helt underbar dag men väldigt utmattande.
    Sabon kom hem klockan halv fyra med en bruten stortå. Han haltar lite snyggt så det blir ju kul!

• becciz

Dom hade femkamp och det var under sumobrottning som han skadade tån,ni vet sådan med jättestora uppblåsta dräkter. Det roliga är att han kallar mig klumpig.
    Han har inte kunnat prova sina skor idag.
    Han får försöka gå utan och halta för mycket i kyrkan sen på festen kan han halta så mycket han vill.
    Han får väl ta några järn innan för västen så det inte gör så ont

• becciz

När man ser bilder på dukningar här så är det ofta något mitt på borden som går i färgtemat. Min fråga är detta tyg? är det någon som vet eller ska ha något sådant på era bord? Tycker det ser snyggt ut och skulle vilja ha det om jag hinner.

• becciz

Det visar sig att det nog bara är en spricka i foten. svullnaden börjar så smått lägga sig,han får i foten i skorna. Så om allt går bra och svullnaden lägger sig helt till lördag kan han gå ordentligt. Vi kan ju skylla på tån när valsen går åt skogen

Har precis gjort festprogrammen färdiga och kollade igenom dom och upptäcker att jag har vikt en sida fel så nu får jag göra om det imorgon. Jag har fullspäckat schema hela veckan jag som skulle ta det lugnt på fredag det hinner jag dåligt med.

Ha det gått och njut av koaset.
    God natt!

• becciz

Hej tjejer
    Har ni haft fullt upp idag? eftersom att ingen har varit inne idag.
    imorgon ska jag åka iväg och handla snacks,frukt,godis och dricka som jag ska lämna på fredag.
    sen är vi klara.

• becciz

vi får hoppas det inte regnar precis när vi ska ut ur kyrkan då,för det vore ju super tråkigt.
    Själv är allt handlat och klart nu, så sakerna ska lämnas på fredag kväll.
    Så nu är jag och min blivande färdiga att gifta oss Trode aldrig att denna dagen skulle komma. Nu är det bara sitta och vänta på lördag morgon.

• becciz

Hej tjejer. Nu brinner det i knutarna 1 dag kvar!! Kan ni fatta det,jag tycket det känns som igår man började planera.
    Dagarna bara flyger iväg nu imorgon blir det städning sen ska alla saker fraktas till festvåningen. Sen blir det lite avkoppling hos syrran med ost och kex,men vinet hoppar jag nog.
    Om jag inte heller hinner in mer så önskar jag er alla en underbar dag utan regn
    Fast undra om jag kan hålla mig härifrån.
    Ha det så bra och kram på er alla
    På söndag är vi fruar

• becciz

eccisen
    Hej på dig det är lungt du hinner jag lovar. avkoppling är överskattat
    Jag såg på nyheterna att det var stora solar över hela norrland i morgon så det håller kanska i sig. Över skåne däremot skulle det regna,bara det inte öser ner när vi går ut ur kyrkan.

Det slog mig precis att jag inte har en aning om hur jag ska ha håret förutom lockar. Så nu fick jag lite panik men frissan kommer kl 8.00 på lördag så det får lösa sig.

• becciz

Ja, nu är man fru
    Solisten hade dubbelbokat och kom inte så en annan stackare fick hoppa in på fredag kväll. men det löste sig och allt blrv perfekt vi var ordentligt nervösa och regnet öste ner.
    Men när vi kom till fotografen kl 12.30 sprack solen igenom och sken resten av dagen vilken lycka!!
    Festen ochallt blev så bra och jag är så lycklig.
    Hoppas ni andra hade en underbar dag!

• becciz

Vi beställde resa idag, så nu blir det kreta på torsdag Det ska bli så skönt, jag fick lite dåligt samvete för barnen skull men det har gått över nu för vi behöver komma bort ett tag nu.
    Det blir kanske lite jobbigt just när vi åker iväg,första gången jag åker bort från min 1-åring.
    Grattis på er alla!

• becciz

Ja,då har man varit gift i två veckor och kommit hem från en underbar bröllopsresa.
    Även fast den inte gick så långt som vi egentligen ville så blev den helt underbar!!!
    Nu är vi tillbaka i vardagen igen imorgon är det inskolning för min minste, och dessutom har vi vänt upp och ner på undervåningen i huset. Vi ska tappetsera hallen och lägga golv i tvättstugan.
    Vårt första stora arbete som äkta makar.
    Det är visst jobbigt att skaffa sig en fru och han kan inte lämna mig heller
    Ha det gått så kommer vi in med bilder snart.

• becciz

Jag har också svårt att hålla mig borta,man är så nyfiken om någon har satt in bilder

• becciz

Hej, vi ska till fotografen på torsdag och välja ut vilka bilder vi vill ha. Det ska bli riktigt kul att se hur dom blev. sen ska vi sammanställa alla kort på en skiva som dom som hjälpte till med bröllopet ska få. sen är det tackkort som ska skickas och när det är gjort då är hela bröllopscirkusen slut känns lite tomt. Men man är lyckligt gift med en ursnygg vigselring som jag inte kan sluta titta på.

• becciz

hej CicciL
    Kul att höra ifrån dig
    Jag hoppas att ni fick väl användning av det underbara smekmånaden och att där kanske växer en liten smekmånadsbaby i magen nu då

• becciz

Hej,idag var vi hos vår fotograf och skulle välja bilder.
    GUD vad svårt det var,vi tyckte inte lika min man och jag. Men efter en lång stund kom vi fram till vilka bilder som skulle vara med.
    Jag skulle lätt ha kunnat göra av med några tusen till men tyvärr så fick det bli det som var planerat från början.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd