Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Ja det kann ju vara lite kännsligt. Han är sur för att jag inte vill låna hans arbetskompis barns smoking till min 5 årige son. Men dom hade den på sitt bröllop och är rädd om den och vill ha tillbaka den efter vårt bröllop. Men jag har en hyper aktiv unge som springer runt som en galning så det skulle ju inte förvåna mig om han skulle trilla och slå upp knäret på byxan eller något sådant. Så därför köpte jag en egen. Mén det tyckte han var onödiga pengar.

• becciz

Har varit hemma hos min syster idag och kollat hur deras tärnklänningar blir. dom blir kanonfina. sen har mamma och jag varit ute och köpt kläder till henne. Det bästa av allt jag har blivit vän med pappa igen denna underbart envisa man. Men vad skönt det känns för vi ska träffa prästen på måndag och pappa ska vara med och gå,inte kul om vi är sura.
    Jag kan inte riktigt greppa att det bara är EN månad kvar nu!!!!
    Men gäster är det lite si sådär så jag har skrivit om alla i festprogrammet sen får jag ta bort dom som inte kommer innan jag printar ut allt. Men det är skrivet och klart.
    Jag får inte veta vad min sambo ska ha på sig eftersom han inte får se min klänning, och jag är så nyficken.

• becciz

Jag kollade min lista igår och jag har ungefär 37 saker till att bocka + några man säkert har glömt.
    Jag ska ha droppformade öronhänge i bergskristall som jag fullkomligt älskar men jag hade inget halsband till. men det fick jag av min sambo när jag fyllde år.
    Jag var lite orolig för att jag inte skulle hitta något som passade till öronhängena så hittade han samma serie..
    Sen ska jag ha en krona i håret,sen får det räcka vill inte heller se ut som en julgran.

• becciz

Jag ska också ha slöja som är halvlång men kronan är väldigt enkel så jag tror det blir bra. Det värsta skulle väl vara om det inte blir som man tänkt sig.
    Vi håller på med korsord som jag fick tips om här,men vi har väldiga problem och hitta på frågor. det är det ända som är kvar av festprogrammet och jag vill gärna stryka det på listan.
    Har ni några tipsom vad man kan fråga?

• becciz

Den kantorn vi ska ha är bara intresserad av pengar han var lite otrevlig när vi träffades och sa att solisten vi hade valt inte var bra. Men det var bara för att han spelar själv och inte behövde hjälp av kantorn,där förlorade han 600 kronor. Vi ska ha mendelsohn in och en svit ur Drottningholmsmusikan som utmarsch.

• becciz

Min syster har ordnat solisten och har fått de sånger som är speciella för oss, hon ville så gärna överraska oss så det känns lite spännande.
    Men jag skulle gärna vilja vara med på era vigslar för det låter som det kommer bli otroligt vackert. Jag får gåshud bara jag tänker på vacker musik i kyrkor.

• becciz

Jag fick en kännsla igår att man längtar så mycket att dagen ska komma att man glömmer lite att njuta av det man har nu,man brukar ju säga att dagarna innan är de bästa. när man har allt framför sig.

• becciz

Fast visst är det ganska jobbigt när man hela tiden måste påminna att det är dags att sätta i gång nu.
    Det får jag göra han har noll koll och förväntar sig att jag har det hela tiden.
    Känns som om allt ligger på mig,dessutom har han aldrig jobbat mer än han gör nu.
    Så lilla jag får sköta hem,barn och bröllop helt själv

• becciz

CicciL
    Vad har ni gjort för klädval?
    Jag är inponerad att man känner så mycket som 140 personer.
    Vi blir 42 och alla kommer ja, det är alltid 4 stycken som säger att de kommer men aldrig gör det. Men sen får man väl räkna med sjukdom kanske.

• becciz

Min sambo har inte någon kontakt med sin släkt förutom föräldrar och två systrar med sällskap så vi har ju lyckats få ihop rätt så många med tanke på att det nästan bara är min familj.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd