Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

CicciL
    Det låter jättefint, jag skulle också vilja ha den klädkoden men det finns en risk att ingen skulle komma då hihi...det är inte riktigt min familj jag har problem att få folk att ha kostym bara. Det låter roligt med brunsch efteråt men det känns som jag har tillräckligt att planera ändå.
    Vi tänkte stanna på hotellet en extra dag så vi får vara själva och mysa.

• becciz

Jag jobbar som kock och min absoluta sommar favorit är en kladdig pastasallad.
    Som bas har man
    yoghurt lite tjockare
    dijon honungssenap och
    majonnäs
    salt peppar och aromat
    sen tar man vad man gillar tex.
    gurka,tomat salladslök,paprika i alla färger och kall avrunnen pasta
    blanda och sätt i kylen blir bara bättre dagen efter.
    Det är svalkande och gått till allt grillat kasler kyckling,ja ni fattar jag gillar den.
    Det kan kanske vara ett tips.

Själv har vi Mat Tinas mamma som lagar vår bröllopsmiddag så det blir säkert "Jättegott"

• becciz

Hej på dig The Runaway Bride. Man ska ju inte klaga på väder men fy!! I Helsingborg är det så fruktansvärt kvavt och regningt men ändå varmt. Hade nog 35 grader i sovrummet inatt. vilket gjorde att jag låg och tänkte bröllop hela natten.
    Till mina tärnor köpte jag öronhänge och halsband. en liten baktanke att dom skulle kunna ha på bröllopet.

• becciz

Fungerar inte våtservetter så prova Wanich soffa och mattor det fungerar perfekt och man behöver inte skölja ur. Jag har haft det på en klänning,men kolla så tyget klarar det.

• becciz

Nasse7 Vad kul att du fick en bra hippa! Jag går här spänt och väntar nu,det tisslas och tasslas runt om kring. Jag har sagt att jag inte vill sista veckan så det skulle inte förvåna mig om dom väntar till då.