Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

CicciL
    Det låter jättefint, jag skulle också vilja ha den klädkoden men det finns en risk att ingen skulle komma då hihi...det är inte riktigt min familj jag har problem att få folk att ha kostym bara. Det låter roligt med brunsch efteråt men det känns som jag har tillräckligt att planera ändå.
    Vi tänkte stanna på hotellet en extra dag så vi får vara själva och mysa.

• becciz

Jag jobbar som kock och min absoluta sommar favorit är en kladdig pastasallad.
    Som bas har man
    yoghurt lite tjockare
    dijon honungssenap och
    majonnäs
    salt peppar och aromat
    sen tar man vad man gillar tex.
    gurka,tomat salladslök,paprika i alla färger och kall avrunnen pasta
    blanda och sätt i kylen blir bara bättre dagen efter.
    Det är svalkande och gått till allt grillat kasler kyckling,ja ni fattar jag gillar den.
    Det kan kanske vara ett tips.

Själv har vi Mat Tinas mamma som lagar vår bröllopsmiddag så det blir säkert "Jättegott"

• becciz

Hej på dig The Runaway Bride. Man ska ju inte klaga på väder men fy!! I Helsingborg är det så fruktansvärt kvavt och regningt men ändå varmt. Hade nog 35 grader i sovrummet inatt. vilket gjorde att jag låg och tänkte bröllop hela natten.
    Till mina tärnor köpte jag öronhänge och halsband. en liten baktanke att dom skulle kunna ha på bröllopet.

• becciz

Fungerar inte våtservetter så prova Wanich soffa och mattor det fungerar perfekt och man behöver inte skölja ur. Jag har haft det på en klänning,men kolla så tyget klarar det.

• becciz

Nasse7 Vad kul att du fick en bra hippa! Jag går här spänt och väntar nu,det tisslas och tasslas runt om kring. Jag har sagt att jag inte vill sista veckan så det skulle inte förvåna mig om dom väntar till då.
    Vi har varit i kyrkan idag och det kändes ganska konstigt att gå fram till min blivande och sen knäböja och hela baletten. Men det blev ju verkligt på något sätt. Jag tror jag kommer bli fruktansvärt nervös!

• becciz

Jag ordnade bil igår så nu tror jag också att det mesta är under kontroll. Ska bara skriva ut programmen och sätt ihop dom också och göra en stor skylt över bordsplaceringen, men när det är gjort så är det klart. Vi ska ha planerings middag den 5 så att alla vet vad dom ska göra så att jag kan slappna av sen.
    Mamma börjar bli regält nervös nu och pappa också han är orolig för talet han ska hålla. Stackare!!

• becciz

Jag har också funderat på det med tiden, jag tycker också det känns tidigt. Har kollat runt lite och de flesta säger att det är ganska lagom att sluta vid ett. När brudparet väl har åkt så brukar festen upplösas och man har ju hållt på ganska länge.
    Sen vill man ju gärna få lite tid men sin man på natten också. Man vill ju se till att komma iväg först.

• becciz

Det lät nog lite bättre än vad det är då är jag rädd för.
    Det är även här så att min M2b ska skriva ut alla papper sen ska jag binda ihop allt så det är lite.... tjat att han ska få tummarna loss och göra det
    Planerings middagen är ett måste för min pappa driver mig till vansinne annars med frågor hela tiden , så jag vill att alla ska veta vad alla ska göra. Men jag har haft ont i magen nu i två dagar så nu smyger väl sig nerverna på.

• becciz

henrics tjej
    Är du redan klar??

• becciz

Ja, det kan jag förstå. Jag var i kyrkan igår och tränade men det tyckte jag bara kändes löjligt. det känns inte verkligt idag det är svårt att ta in det är mycket kännslor nu.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd