19 augusti - ny tråd
The Runaway Bride: Jag kommer faktiskt ha enbart rosor i min bukett, rosa, och några vita + röda som en rund boll. Tanken är att jag ska torka dem sedan. Pioner är jätte fint med, men jag vill så gärna spara min fina runda boll och ha som prydnad sedan. Blomsteraffärerna har ju koll på vilka blommor som funkar i augusti annars.
Nasse7. Förstår att vissa vill ha något som drar in lite här och där och strumpeband ska jag med ha, med lite blått på, sen ska jag ha strumpor som man sätter fast i strumpebandshållaren runt midija, jag kommer inte ihåg vad det heter nu, man har ju inte direkt på sig sådant till vardags. Jag kommer ha enklare underkläder, men jag är ganska smal, så det går inte med finare, eftersom jag är platt över bysten och även magen... allt trillar oftast av mig, kan inte ens ha stayups i small, för min alår är för smala... grrrr.
Nasse7, kan inte du maila mig ditt festprogram om det går bra, jag skulle behöva lite inspiration, har inte ens kommit igång med mitt ännu. clowenadler@hotmail.com
eccisen: Jag bor i sthlm oxå, men planerar bröllop som är 50 mil söder härifrån. Lite meckigt är det, man får titta mycket på internet och när man är där nere, så gäller det att inte ligga på beachen, utan springa som en galopperande gasell runt alla affärer, festlokaler o kyrka för att planera att i minsta detalj.
Har börjat lite med vigselprogrammet nu. men jag kan inte göra färdigt eftersom jag ska ha ett instrumentalt solo i kyrkan och jag vet inte om pianisten och trumpetare kan spela det än, och de har semester nu så jag vet inte ens om de har fått noterna som jag har skickat till dem. Vi ska ha The power of Love, med Frankie goes to hollywood som instrumental musik, lyssnade på den förra veckan och den är super häftig och en gamal 80 tals dänga, men att spela den på endast trumpet och piano kändes efter den avlyssningen som om de har lite att jobba med om det nu går överhuvudtaget