Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

19 augusti - ny tråd

Hej och god morgon..... eller gog förmiddag... jag var och letade igår efter underkläder och hittade ingenting!! Jag sprang i 7 affärer, men de hade inte kompletta delar. Den fina bodyn med strumpebandsbållare var slut nu efter att jag gick tillbaka, grrrrr. Sen var det bara stora storlekar kvar, typ large, jag drar small, vilket inte för saker lättare. Provade en söt sak från Triumph men jag har så små bröst att det inte gick. Jag vill ha i kritvitt, och det enda jag kunde hitta var i champagne. Hur som helst, 4 veckor kvar - och jag borde hitta något. Får väl bli i enklare diomension i värsta fall...

Vad gäller smycken ska jag ha prärlor. Ska låna ett gammalt fint pärlhalsband av min farmor, som jag ska vira 3 gånger runt halsen, sen pärlöronhängen och pärlarmband, sen ska jag inte ha mer, vill inte se ut som en julgran. Jag är den klassiska typen och känner att more is less. Men det är fint med glitter och glamour med, men eftersom jag är ljus så passar det inte mig denna årstiden, kanske om jag hade vinterbröllop att man hade mer strass... men men smaken är som baken - delad

• Bröllopstokiig

Nasse7, du känner inte någon som heter Beatrice Johansson i Linköping. Hårfrisör som i och för sig har bott utomlands ett par år (-79:a) ??

• Bröllopstokiig

Ettolrach!
    Ska genast springa dit på lunchen. Är det St Eriksgatan på kungsholmssidan? Detaila för mig är de som säljer smycken Debenhams har jag faktiskt inte kollat vad gäller underkläder, totalt missat. Däremot har de underbara kläder till näbbar.

Hur som, 4 veckor till, så det borde hinnas med, hittade i allafall ett hårspänne med pärlor som jag ska ha i håret, så en liten mini grej att bocka av...

• Bröllopstokiig

Nasse7: Ja du - fy fabian, jag är alltid tidsoptimist! Skulle hört mig när jag satt med mina föräldrar och orerade i mars, om hur allt var under kontroll och hur jag inte fattade varför alla stressade, och hur lavigt ditten och datten var! *asgarv* Jag är värst av alla och sitter här nu i den sk. "skiten" och håller på att tappa fattningen. All min stress och frustation och besvikelse över saker och ting går sedan ut över min m2b, så han var skit förbannad och trött på mig igår. Så skärpning på lilla mig

• Bröllopstokiig

becciz , vad fint med krona!!! Jag skulle med vilja haft det, men jag ska ha lång slöja och långt släp, så jag fick för mig att det blev overkill... men men det glädjer mig att andra har det...

Vilken tur att din m2b hittade i samma serie! Då blir du verkligen matchande från topp till tå

Jag har hela tiden skrivit upp nya saker på min lista, så även att jag bockar av tillkommer det nytt, så det är ett steg fram och två back hela tiden.... jag bara sitter här och skrattar nu, jag undrar hur det kommer gå i slut ändan!?!?! My god!

• Bröllopstokiig

Jag har beställt tidningsannons till den 12/8 nu, under vigsel med postogram adress! Ska skicka in en till i DN med, så nu kanske jag har lyckats ligga på 1 steg fram iaf )

• Bröllopstokiig

Har du funderat på frågor om er och familjen? Annars kan man ju ta upp en tidning och kolla lite vad som är aktuellt och fråga om det. Huvudstad i landet L eller vad heter närmaste sjö där ni bor. Brudens andranamn är? typ anna, menar inte efternamn... ja ja i all hast ngt i af

• Bröllopstokiig

The Runaway Bride; ja du där känner jag igen mig med, min kantor sa att hon skulle börja öva på låten de ska spela samma dag! Jag trodde hon skämtade, men nej då, här spelas det bara efter noter och det kan hon minsann.!! Ja ja..... Vad ska man göra?

• Bröllopstokiig

The Runaway Bride; Vi ska oxå ha dessa som in&utgångs marsch! Vilka har ni valt som solo sånger??

• Bröllopstokiig

Absolut!! Vad festligt, mycket verkar faktiskt samma!!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd