19 augusti - ny tråd
Hej och god morgon..... eller gog förmiddag... jag var och letade igår efter underkläder och hittade ingenting!! Jag sprang i 7 affärer, men de hade inte kompletta delar. Den fina bodyn med strumpebandsbållare var slut nu efter att jag gick tillbaka, grrrrr. Sen var det bara stora storlekar kvar, typ large, jag drar small, vilket inte för saker lättare. Provade en söt sak från Triumph men jag har så små bröst att det inte gick. Jag vill ha i kritvitt, och det enda jag kunde hitta var i champagne. Hur som helst, 4 veckor kvar - och jag borde hitta något. Får väl bli i enklare diomension i värsta fall...
Vad gäller smycken ska jag ha prärlor. Ska låna ett gammalt fint pärlhalsband av min farmor, som jag ska vira 3 gånger runt halsen, sen pärlöronhängen och pärlarmband, sen ska jag inte ha mer, vill inte se ut som en julgran. Jag är den klassiska typen och känner att more is less. Men det är fint med glitter och glamour med, men eftersom jag är ljus så passar det inte mig denna årstiden, kanske om jag hade vinterbröllop att man hade mer strass... men men smaken är som baken - delad