Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

19 augusti - ny tråd

Hejsan igen, nu är jag tillbaka från ytterligare en vistelse i Karlskrona där jag ska ha mitt bröllop om mindre än 3 veckor!!!!
    Nu har jag faktiskt gått många steg framåt och inte ett enda bak! Det som är kvar att göra nu är festprogrammen! Annars tror jag att det är under kontroll det mesta!
    becciz appropå rosenblad i kyrkan, jag fick inte heller kasta färska blad, men jag köpte i tyg på panduro, det gick bra sa de i min ky´rka iaf, så du kanske kan fråga det?

• Bröllopstokiig

Vi har bara ett utkast som är gammalt, men det kan vara bra med lite stolpar bara, inte tider när man ska göra det ena eller det andra eftersom det är svårt att hålla tiderna ändå och det kan vara en stressfaktor, så det är tydligen bättre att bara köra på utan tider för att inte bli stressad att man inte är klar tex prick 13 med något, huvudsaken är att alla vet att de ska vara i kyrkan vid ett klockslag

• Bröllopstokiig

feonix ! WoW jag vill med dansa wienervals till just den valsen, det är fanastiskt vacker och det riktigt pirrar i magen bara av att läsa det här... måste ringa min dj och se till att han fixar den valsen, det är bäst!

• Bröllopstokiig

Tjejer, är det någon av er som har festprogramm som man kan få titta på? Jag känner mig lite stressad med mitt...

• Bröllopstokiig

OK tusen tack för den långa utläggningen. Ska man vika om man kör A4, på mitten på längden eller på mitten så det blir lite bredare?

• Bröllopstokiig

feonix, precis så tänkte vi, att det skulle få plats, men sen tänkte jag att man kanske såg lite bättre med de andra formatet. men nu kör jag nog på samma som du då!

• Bröllopstokiig

becciz, maila gärna mig på clowenadler@hotmail.com. Jag sitter och håller på nu och det är fasen inte lätt, jag känner mig stressad av att jag inte ska hinna klart allt. Vi måste få det klar inom en vecka! I går satt jag och försökte skriva om alla, men fick hjärnsläpp, det kändes helt enkelt inte bra! Min m2b är stressad på sitt jobb och mår dåligt och är orolig för en massa saker, så vi bråkade i morse Men men... det löser sig!

• Bröllopstokiig

Hej!
    Becciz, tusen tack för festprogrammet etc, vi kollade igenom hur ni hade gjort igår och jag har överlämnat detta i min blivande makes hand nu
    Jag känner mig ganska lugn, men det är sjukt vad tiden har gått fort nu på slutet! 2 veckor och 2 dagar kvar

• Bröllopstokiig

Jag känner mig ganska pirrig! Fick underkläderna jag beställde igår och nu går jag omkring med höfthållare, strumpor och skorna. Har ni börjat gå in era skor?

Är ni klar med bordsplaceringen?

• Bröllopstokiig

Jag ska ha ett par gamla skor tror jag, håller på att fixa till dem med både skokräm och annat, så jag hoppas att jag kan ha dem, annars blir det i sista stund att handla nya...
    Håret ska jag ha som feonix, halvuppsatt med stora skruvlockar, jag har nämligen jätte långt hår och det är en del av mig, så jag tror på den idén. MEN om det är supervarmt ute kommer jag svettas ihjäl med min man i nacken, så då blir det en stor knut i nacken eller en svinrygg, beroende på vad som passar till min slöja.
    Vi har med några som hänger löst, men vi hoppas att alla kan komma. Hur många gäster ska ni ha? Hur många blir ni totalt alltså på middagen??

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd