Sept-06 by Nonika # 2
Hej tjejer!
Vad trevligt att tråden döps efter mig trots att jag inte ens är här lika ofta som vissa andra...
Vi har firat midsommar ute i stugan, där det inte finns nån dator, som ni säkert förstår Men det finns el och vatten i alla fall. Vi åkte dit på midsommaraftonens förmiddag, med mina föräldrar i släptåg, som åkte fel i ett par timmar..de kom tillrätta till slut. Sen kom Sambons Mamma, hans syster och hennes pojkvän och hans dotter, som är lika gammal som vår yngsta.
Och så var det då vi i familjen, minus 2 barn som ville vara själva hemma. Vi blev 10 pers, och det var lagom.
Vi åt sill och färskpotatis, som sig bör, men det starkaste vi drack var 2.8:or, och det räckte alldeles utmärkt.
Dansade runt stången gjorde jag också med de 2 små, det var roligt
Vi kom hem i söndags igen, och idag har jag jobbat. Vill gärna ha semester NU.
Måste ringa en av tjejerna som ska servera på vårt bröllop också. Skulle höra av mig efter midsommar. I morgon ska jag åka tidigt till en vän som har brutit armen, och har 2 små barn hemma. Hon kan inte lyfta dem eller nåt, och hennes man behöver jobba på sitt nya jobb, som han är rädd att bli av med. Ev blir jag kvar där till onsdagen. Tycker man ska ställa upp på vänner i nöd. De har ju dessutom gjort vår hemsida, gå gärna in och kolla Jag har börjat skriva i bloggen.
Det blev inte mycket till bröllopssnack den här gången, märker jag, men man har ju ett "vanligt" liv också.
evkasu; Kul synvinkel/tanke; att det var vår sista sommar som fröknar *hihi*
Ja, nästa midsommar är han min MAN, och inte min sambo. Tänkt, vad konstigt det kommer att kännas att säga "Min man"...hahaha!
Ha det bra så länge...