Idag är det exakt 5 veckor kvar!!
Wow säger jag bara...det känns både fantastiskt, underbart, spännande, roligt, nervöst och STORT!!
Idag var vi med den lilla dottern till sömmerskan och tog mått till hennes klänning. Jag hade med mig de nyinförskaffade underkläderna och provade allt (utom trosorna, känns som överkurs...). Jag har ju köpt en sorts korsett, den går från revbenen och ner till troskanten. Och wow, vad bra det blev! Jag har säkert minskat midjeomfånget lite också, för klääningen satt nästan lite för löst!?
I alla fall, så kände jag mig riktigt snygg och vacker! Har aldrig känt mig så vacker i klänningen som jag gjorde idag det bådar gott.
På tal om vikten, så har vi lagt oss i hårdträning i spåret (promenader). I morse var jag ute och gick 7,5 km. Ska göra det varje morgon så långt det bara är möjligt nu.
Tack Ida för inlägget i gästboken (och elora, dig har jag väl redan tackat hoppas jag?).
Jag har suttit och skrivit in en del av personbeskrivningarna på datorn idag också, och mailat 40 av dem till en kollega som är Amerikan. Han ska översätta dem till engelska, eftersom vi kommer att ha en engelsktalande fäst på bröllopet. Det kan ju vara kul för honom att kunna hänga med också. Ska maila låtarna vi har på vigseln också, så han kan vara med även i dem. Det är ju "Av längtan till dig", med Cajsa-stina, och "Kärleken förde oss samman" av Ulf Lundell.
Har precis nattat den lilla huliganen, och nu är vi helt slut. Ska gå och lägga mig nu...Pelle är fortfarande trött efter svensexan, men en berättelse har han knåpat ihop som snart kommer
Go´natt...