Halloj!!! Rätt aktiva här ändå tycker jag ;)
IdaM: Hm det gör nog inget att ni tar en sväng med vagnen och blir fotade (t ex i vagnen!) för gästerna är ju liksom införstådda med att mingla först tills ni kommer! Men max en timme borta, sen blir det för långtråkigt (kände jag på kompisens bröllop...)
lindamarias: Jaa vilken toppenidé du fick av evkasu med morgongåvan? Eftersom de första ringarna vi köpte är så fina och den f.d vigselringen gick ju på en tusenlapp (jaa vi är dyra i drift haha) blir det nog den jag "får" i morgongåva eftersom den redan finns o jag gillar den så mycket.
evkasu: vilka härliga idéer du har! Jag är lite osäker på om en väninna tänkte fixa en slags gästbok åt oss, får nästan fråga igen för man vill ju annars ha något. Här är tips på en kärleksbok istället ;) www.karleksforklaring.se/omboken.htm
Va skoj att du får så mycket gjort med klänning, dukar och annat sy-arbete! >Bra jobbat!
Vackra: Ja det är något magiskt när killarna klär upp sig så! Jag nästan fick dåndimpen första gången Petter provade en bonjour i butiken, sedan när han provade fracken tappade jag andan med...ooooh så fin!!! Så jag förstår att du har lite att drömma om :D
Förresten såpbubblor, det finns flaskor i vitt att köpa via Calligraphen, 24 stycken färdiga att blåsa! kostar en del men kanske en kul grej? www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=686662
Jag fick annars tipset på Zoo att köpa vita solrosfrön för de är ju inte farliga för fåglar och faktiskt så pass stora så de borde vara enkla att få ur klänningen? ;) Kanske växer ett och annat på en sen haha!
Nonika: Hehe det var ju lite taskigt att de inte lyckades sänka brudgummen, det blir väl betyg G(odkänt) som högst hehe...Du får väl supa ner honom annars haha! Synd ni bor lite långt borta! Skoj att klänningen blev så fin med allt det läckra under! Jämförde mina nya trosor med klänningen och de är i samma färg och allt, lite lurigt med nyanser när det gäller crémefärgat.
Och ringarna har jag ju svarat på, det ska inte vara svårt att ändra men det kostar ju några hundra. Sist men inte minst (fastän du blivit mindre!) Grattis till viktminskningen som ni kämpar med! :D
Själv skiter jag i allt sånt men hoppas att jag inte blir så fluffig då jag lär ha ägglossning strax innan (surt).
Ell: Åå va spännande och roligt med broderns bröllop i antågande! Ja då lär du få lite att jämföra med för det gjorde givetvis jag på kompisens bröllop i maj. Nu känner jag nog att det går som det går, bara man försöker slappna av och njuta medan tid är då kvällen går så fort!
Ell, jag ska oxå göra små festhäften till de större barnen att pyssla i. Hoppas de gillar det.
Bordeaux: Finns inget bättre än att kunna göra sina spritinköp till lägre priser!!! Trist med båtmissen, kanske fick ni lite extratid att mysa med varandra? ;)
SJÄLV är det lugnt, snackade med smeden och har gjort min beställning. Ringarna görs i mellanstorlek jämfört med vad jag hade på de andra ringarna. Tror det kommer passa bra och det var bättre med för liten storlek då det gick lättare att ändra till större. Har lagt in gravyr som Petter inte vet om, hoppas han gillar det. "Sempre Insieme" vilket betyder Alltid tillsammans på italienska. Det skrev vi ofta i våra sms när vi var så nykära ;) och fortfarande är...hihi...
Kan bara hålla med Ell, tycker tiden bara rinner iväg och stressar upp en! Känns som massor att göra men man sitter bara på BT och "surrar" haha...nu är det definitivt dags att sova! :D