Hej hej!!!
Nu börjar mailinglistan komma igång, hälsar Lindamarias välkommen ;)
Och GRATTIS! Vilken härlig dag förstår jag...wow så starkt att försöka sig på att sjunga i kyrkan...huuu jag ryser ;)
Ser oxå fram emot foton från er alla, det ska bli spännande att kika på er. Känns som jag visat upp mig tillräckligt haha!
lindamarias: Ja det är nog bara en själv som märker de små missarna, tänkte på marsipanen. Vi har beställt röd marsipan så det ska bli skoj -hoppas man får rätt hehe. Var det ni som åkte tidigt eller slutade även festen då runt 23.30? Har många haft vickning under natten? Det blir väl klassiska korv m bröd antar jag. Vill ju inte att någon ska bli stående med att fixa allt för krånglig "mat".
I alla fall, lät mysigt med helgresa till Rom om jag förstod rätt? Och jag ska faktiskt överraska sambon med vit cadillac som mammas sambo ordnat ;) Det ska bli skoj!
Abeth: Ååå så det sparkar, visst är det något alldeles speciellt? Knepigt liksom att man har en till i magen...hihi...
Förstår om klänningen känns som lite bekymmersamt för det är ju inte lätt att räkna hur mycket bebisen behagar växa ;) Men det mesta ordnar sig tänker jag alltid...men ha en back-up plan tycker jag! Kan du hyra i nödfall?
Jag har nog en lite seg vecka framför mig då jag måste lära upp en ny tjej på jobbet som ska täcka mina 2 veckor då jag har "semester". Vi är alltså lediga hela v 39 så det ska bli så skönt att dela upp alla saker som ska göras. Denna helg drar vi nog t Skövde o köper snacks, dricka m. m och jag ska färga håret.
Sen börjas det på måndag med besök till bygdegård, lämna in klänning för pressning. Tisdag: träffa präst. Onsdag "ledig", torsdag: hämta skjorta. Fredag: Duka, hämta tårtor, m m. Lördag: Tadaaaaa!
Vi har väl kommit på vad vi ska ha för marscher, det blir nog en kul blandning. Först A trumpet Voluntary och till utmarsch blir det "Prélude ur Te Deum" (alltså introt till Svenska melodifestivalen om någon kan den?)
jag kan tipsa om Svenska kyrkan i Jönköping som lagt upp lite kyrkomusik på sin hemsida. www.svenskakyrkanjonkoping.se
Glöm inte bli medlem ;)
sept06-subscribe@yahoogroups.com