Vår dag 070707... #3
bara motgångar låter illa... vad står på listan idag då?
bara motgångar låter illa... vad står på listan idag då?
The
kolla att googla göteborg, annars kom jag på vad det andra stället här i sthlm heter.
www.wexter.se/
hej å välkomna in i tråden
The
Hur går det med jakten på blommor?
gissa om jag har BT abstinens nu...
tentar på torsdag och tillbringar nu stor del av min vakna tid med näsan i en bok.
Har slutat jobba så jag är inte här 8 timmar/dag längre utan kanske bara 1-2 *s*
åter till tråkböckerna
uch vad tråkigt, tur att vi har ca 10.5 månader å oss till "deadline"
men nog måste väl firmorna kunna beställa från sina leverantorer?
Går det inte att plocka bort blommorna från kvisten då och på nått sätt fästa i hårnålar eller nått?
nej nej, menade från sidenblomskvisten
Hejsan, kikar oxå in en snabbis innan jag sätter mig med skolböckerna, kul att se att det kommer många nya, dax att uppdatera listan lite... kolla ett par sidor bakåt ni nya.
Vi håller på att bestämma vilken fotograf vi vill ha. Min blivande tycker att det inte spelar nån roll, det är ju bara lite foton, dessutom kommer det finnas massa folk med kameror på bröllopet, aaaaningens frustrerande!
*Suckar å himlar med ögonen* han är lite konstig ibland när det gäller sånt. Funderar på att hota med att hänga upp klänningen på väggen istället som minne...
Vi har enats om att det blir fotografbilder innan och sen kommer vi utse en kompis som fotograf under mottagningen för att få med de motiv vi vill ha, tex familjer mm
Har nu plockat fram ett urval om ca 20 fotografer så får vi se vad som händer...
Alla??
vet inte hur många jag kollat på men nu la jag adressen till de som fått bra omdömen här på BT och som jag gillade bilderna hos i vår bröllopsmapp på datan så vår han vara med och göra sista urvalet.
Innan när han fått vara med och välja så brukar jag ha sållat ner till 3-4 alternativ, tex in och utgångsmusik