Vår dag 070707... #3
vi bjuder ca 80 vuxna personer, med på köpet får vi 2 ammande barn.
Men det är ju verkligen mitt i somamren så alla kan nog inte komma =(
vi bjuder ca 80 vuxna personer, med på köpet får vi 2 ammande barn.
Men det är ju verkligen mitt i somamren så alla kan nog inte komma =(
jag funderar på att skicka mina i okt, men det är så tidigt, så istället ser vi till att vi pratar med alla å ser till att de skriver in datumet noga och "lovar" att inte åka bort el liknande
Vilka fina ringar, tycker det är jättesvårt! Min är en vad jag tror kallas eternity ring i vitt guld med diamanter runt hela ringen
älskar "bling" och nu fick jag massor men den är fortfarande så dikret att jag kan ha den alltid utan att riskera att det blir för mycket.
Funderade lite på www.schalins.se/show_serie.asp "rocky" men efter mycket velande så önskar jag mig den i morgongåva istället.
Det närmaste jag kommer bilder på min ring är www.schalins.se/show_serie.asp
237-2,51.15
fast min är i vitt guld, bredare, större stenar och stenar runt hela, alltså inte spec lik eg, min ni förstår tanken =)
precis, en eternity ring i vitt guld. Det är min vigselring, förlovningsringen är slät rundade kanter i vitt guld, vi har likadana jag å min sambo.
först tänkte jag ha eternityringen som förlovningsring å sen rocky som vigselring men det hade blivit vääääldigt mycket bling.
Gerda Din ring var otroligt fin, gillar när stenarna är nedsänkta, då fastnar man inte å rivs inte
ja, båda våra kombinationer känns ju mer "tidlösa" nu, annars blir man mer en vandrande diamantgruva =) och det blir som du sa svårt att se hur fina ringarna är.
Vad tar guldsmeden för det? Hur går det till rent praktiskt? Gör man ringen tjockare eller?
vi börjar få en rätt fin lista nu
Hur går det för er?
Jag sitter på jobbet och har tråkigt, prickar av punkterna i rasande tempo, känns skönt! Inser att jag håller på att utvecklas till en fullskalig Bridezilla =)
Nån av er som ska på bröllopsmässan i höst i sthlm?
Ni som hyr lokal, hur ska ni pryda den tex väggar å så?
l i s a
vi dekorerar inte heller så mycket, mest en ordentlig stiren dukning med vita linnedukar kandelabrar mm , men nu är jag rädd att väggarna ska se tråkiga ut...