Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

Vår dag 070707... #3

sambon är på svensexa för en kompis så jag tyckte att jag förtjänade lite glass.... eller ok att 5 liter kostade 69 kr kan ha något med saken att göra när det kostar 40 kr/halvlitern i vanliga fall.

Jo det går i vågor för mig nu, förut på sommarjobbet satt jag 8 timmar per dag och hade tråkigt. Sen blev det resttenta = inget BT och nu är jag ledig till på onsdag då skolan drar igång igen så tills dess är jag här lite hipp som happ.

Får man välja mellan de tiderna skulle jag oxå ta morgonpasset och kunna ha ett liv på em + kvällar med familj och vänner.

• förhoppningsis

Vuxenbadtid är så mysigt, vi har en simhall där det är mer eller mindre förbjudet att plaska å skrika stor del av tiden - helt perfekt!

Gerda
    Tror att en halv liter nog är bättre än att sitta med 10 liter glass, den kan ta slut oroväckande fort, garanterat inte bra för figuren. har gått ner 9.1 kg i vikt, vill inte gå upp det i glass =)
    dessutom är ½ liter förpackningarna bättre om man vill äta direkt ur framför tvn.
    Nu är det en evig kamp mot mig själv - inte svulla

• förhoppningsis

det är det, dessutom har de studentpriser på förmiddagarna!!

• förhoppningsis

Men ibland förtjänar man nått gott! Spec om man jobbat hårt...

Bara det att när man väl unnar sig något ska man inte ha dåligt samvete för att man äter det, det förstör en stor del av njutningen!

• förhoppningsis

Men hemlagat pizza som är så gott, och dessutom otroligt mycket nyttigare än köpt. Känner igen strandad val biten, åt förlovningsfrukost för min bror på clarion och när kl var 20 så kunde jag ff knappast röra mig...
    Men då har du något att se fram emot ikväll oxå, bara att välja film så är kvällen perfekt!

Vilket kap du verkar ha gjort, komma med gotte till dig när du ligger och läser bröllops å pyssel tidningar... det vore nått för J att ta efter =)

Hur ser helgplanerna ut annars då?
    Jag ska lämna tillbaka lite pysselböcker till biblan å sen på bröllop.

• förhoppningsis

Ja gå på bröllop är kul, får dessutom mycket inspiration =)
    Bara hoppas att det fina vädret håller i sig, här har det ösregnat flera dagar och varit översvämningar... ska åka båt.

Låter som en riktig mysdag.

Nu måste jag smita härifrån, ska äta ordentlig lunch innan vi byter om så vi står oss till middagen

ha en bra dag!

• förhoppningsis

The
    hittade ni något bra vin??

• förhoppningsis

Oxå klara med allt för 12-6 månader + det mesta som går från de andra månaderna oxå =) ska iväg på prov smink + hår iem.

• förhoppningsis

The
    får jag fråga vad det var för vin? ska iof ha hampange till fördrinken men letar alltid efter goda viner

• förhoppningsis

l i s a
    ja men se det som att det är gott om tid för lunch, glöm inte att linda in dig i past bara när du äter...

The
    Jo det är tidigt, men så glad att jag gjorde det. Kommer ta en till en mån innan och då med hela håret oxå med slöja å tiara osv. Nu vet jag att jag å smink/hår tjejen kan kommunicera och att det blir som jag vill ha det. Vi höll på 3-4 timmar bara med sminket innan det blev som jag ville. så fotade vi det så hon har en "minnes uppfrächare" när det närmar sig den andra provsminkningen då vi ska se hur mycket tid det tar mm så att allt blir tiptop på bröllopsdagen och jag har en sak mindre att oroa mig för.
    Hade det inte kännts rätt med henne hade jag haft gott om tid att hitta nån annan.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3