Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

Vår dag 070707... #3

Här är det ganska lugnt på bröllopsplaneringssidan idag. Har gjort "allt" som ska bokas redan och nu ska vi "bara" bestämma oss för var vi vill vara på kvällen. Velar och velar och väntar på besked från ett ställe till där någon annan har prelbokat men inte bestämt sig slutnigen.

Närmast är att fråga sambon syskon om de vill sjunga i kyrkan och fråga 2 kompisar om de vill vara toastmasters

Känns lite tidigt att börja göra inbjudningskorten mm eftersom jag inte riktigt har någon bra stans att förvara dom hemma

Hur går det för er?

• förhoppningsis

Just ja, hade förträngt att det är hos er, stackare!! Tycker det är illa nog när vi har marathon här och det är bara ett par timmar som de stänger av stan...

• förhoppningsis

Å vad mysigt att åka till Singapore, semester och få umgår massor med varandra. Ni får kanske inte en bröllopsfri resa men nästan... tror man behöver det ibland.
    Vi har bokat in en helg på Yasuragi spa, där vi bara ska bli ompysslade och inte ens nämna ordet planering.

Blommor har jag kvar men det känns inte så avancerat för min del, med tema blått och silver... ska dessutom bara ha blommorna under cermonin så de behöver inte vara specialbundna eller gå att spara

• förhoppningsis

Vi fundrar på singapore som bröllopsresa, har aldrig varit där... vi tänkte åka runt lite och inte bara hitta ett lyxhotell och sen stanna där hela resan. Blir nog mer åt backpacker lyx hållet för oss

• förhoppningsis

konstigt för jag frågade "gör ni blommorna själva" och hon sa ja...

Låter kanon, måste var skönt att få dra ut på sommaren lite oxå, om en månad är det mitten av september och dax för filt och te i soffan

• förhoppningsis

smiter för idag...

ha en trevlig kväll

• förhoppningsis

Förstår om han inte ville ringa å väcka dig, men då kan man skicka sms! om man vaknar och är orolig så finns det där.

VI har oxå en deal som säger att om man kommer hem senare än vad man sagt eller sover borta så hör man av sig!!

7.30 snacka om efterfest...

• förhoppningsis

Jobbar min sista dag idag, så förhoppningsvis har jag andra saker för mig än att sitta på BT 8 timmar per dag from nästa vecka...

• förhoppningsis

kommer inte att kunna hålla mig härifrån det vet jag, men jag borde verkligen. Ska plugga in en resttenta på en vecka, tentar på torsdag och kursen är i vanl fall 6 veckor lång...

• förhoppningsis

Gerda

tack! eftersom det mesta är roligare än det jag läser nu är det väldigt lätt att man "bara måste...."
    kan vara därför det är omtenta för mig nu.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3