• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

Gerda
    Kolla om inte hår/smink tjejen kan komma till dig istället mot att du betalar hennes resa... vet inte hur långt det är men det blir nog ändå billigare

• Gerda

Enamorada

Vi räknar med 8000 exkl. förstoringar. Vi måste träffa fotografen och prata offert snat också - vill gärna ha mer koll i budgeten.

förhoppningsis

Det var smart tänkt! Vore himla skønt, fast allt med brøllopet är ju centralt men ändå... :D

• förhoppningsis

min hår/smink tjej kommer hem till mig. Skönt att slippa släpa saker runt hela stan + att det tar tid... tid som jag hellre lägger på sovmorgon och hinna äta lunch så jag klarar champangen.

• LindaLiten

*puh*

* vigsellokal bokad, Nordiska museet
    * Bröllopsmiddag bokad, Operakällaren
    * Bestman kontaktat
    * Tärna kontaktad
    * Fotograf bokad

En bit på väg...

/Linda

• LindaLiten

Men hur kunde jag glömma :)

Förlovningsringarna beställdes igår kväll!
    Vi får dem nästa fredag.

Vigselringen också bokad...blev alldeles för dyr men den kostnaden kommer först om ett knappt år :)

• Fru The

förhoppningsis

Tja det finns ju en hel dikter som tackar, men ville göra lite mer personligt än så och skrev en egen. Vill dock inte lägga upp den här då jag inte vill att andra ska använda den.. Du vet ju säkert hur internet funkar... Men den som vill ha kan ju maila mig på therese.boman@telia.com så mailar jag den. Bara ni inte använder dem så..

• Fru The

trycksfelsnisse var ju framme igår.. att jag inte såg det..

• förhoppningsis

kolla nu då...

Svar på tråden Vår dag 070707... #3