Vår dag 070707... #3
Perfekt! Då är lokalen helt fräsch och fin när det blir er tur!
Hur har ni tänkt mer kring brøllopet? Blir det dans-party-party osv?
Perfekt! Då är lokalen helt fräsch och fin när det blir er tur!
Hur har ni tänkt mer kring brøllopet? Blir det dans-party-party osv?
førhopningsis
Vår lokal är nyrenoverad och fräsch med modern inredning så vi planerar inte att pynta väggarna med nåt särskilt - bara ta ner tavlor om de är fula ;) å isf sätta upp nåt snyggare haha....
Det blir vita linnedukar, sedan duktnming i färgtemat (antagligen nåt røtt), kandelabrar har nog lokalen osv osv... stilrent och sparsmakat fast "varmt" samtidigt om vi nu får ihop allt detta ;)
l i s a
NU är du verkligen igång! Vad roligt! Det kanske sätter igång mig med... men nu såg jag just att vi nog ska beställa barnvagn ikväll *jipppi* :D Å så ska vi kolla färgprover och førhoppningsvis køpa färg till barnrummet - ju mer som bockas av på den viktigaste listan ju närmare kan vi planera brøllopslistan ;)
l i s a
:) Ja, det vi nog kommer øverens om är ett ljust grønt rum, jag ville gärna ha findvägg och sedan vita väggar men A tycekr att hela lägenheten blir så ljust och vitt ;).
Å så är vi helt grøna på detta med barn ;) så det passar ju bra... âr ni sugna nu/snart kanske? ;)
lille junior på FL :D
l i s a
hehe, låter som vår lägenhet, fast denna är målad i nåt creme-vit/äggskal... som jag eg. inte heller gillar men jag fick inte måla om før hyresvärden då han tyckte att denna "krämiga" går hem hos fler ;) haha.... Men vår førra lägenhet var vit alltihop *saknar*
finns du på fl?
:D Vi får filura icke-brøllopsrelaterat där istället... Så ska jag se till att du får än mer barnalängtan! ;)
förhoppningsis
Du är inte ensam om ha tråkigt! Hade sååå stressigt hela førmiddagen och efter lunch.. men nu ar det helt døtt.... så jag funderar mer på festprogram ist... eller eg. barnens festprogram ;)
förhoppningsis
Hehe, førsøker också utnyttja tiden... men man får ju inte mkt gjort om det bara ska BT:as hela tiden ;)
förhoppningsis
Det positiva är iaf att du har tid att gøra planeringar nu när han har så mkt att gøra. Det låter bra att ni bockar av under helgen :) Hoppas ni får lite tid till mys o sånt också!
Tårta har vi mer eller mindre bokat också - ska bara provsmaka først innan den biten gjuts i sten.
The
Tycker du har kommit långt med era planer! En annan bara snackar ;)
Vi kommer att ha bathroom baskets, innehåll ej fullständigt:
Bathroom Basket Women
Bindor
Tamponger
Skavsårsplåster
Plåster (+other first aid)
Huvudvärkstabletter
Genomskinligt nagellack
Handkräm
Ansiktsservetter
Breathmints
Näsdukar