• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Skriver ni nån info om alla gästerna i festprogrammet?

• Rockbröllop

Ja... hmm.. det jag har i mitt festprogram är: Info om gästerna, fakta om mig och M2B. Några sånger. Våra löften. Bilder på gästerna som jag klippt ihop lite. Bröllops ABC, här kan man få in mycket om regler och saker som kan va bra o veta. Vi tackar dom som hjälpt oss. Barn om äktenskap. Ungefär så..... skitkul o göra men jobbigt :D

• Bridecilla

bordsplaceringar jag puh!!
    vi bestämde för att ha runda bord pga att mina föräldrar är skilda och omgifta sedan många år, medans min blivandes fortfarande är gifta med varandra... det innebär att ett avlångt bord blir skumt för jag vill bara ha föräldrar med deras resp. och oss.
    men ett runt bord löser allt...

vi gör våra festprogram själva.
    vi ska ha menyn, bordsplaceringen, några roliga halvkryptiska rader om alla gäster, lite bilder på oss och kanske några roligheter i vårt program.
    om personbeskrivningarna, vi vill att det ska vara en samtalsstartare så de ska inte stå svart på vitt om alla liksom...

• madelyn

Bridecilla,
    Vi ska oxå ha runda bord! Det jag sitter och funderar över är hur jag ska placera de "äldre" alltså mina mor- och farföräldrar.. ska de sitta tillsammans vid ett bord och i såfall med vilka andra? Eller ska jag försöka sprida ut dem lite, tex min mormor och farfar tillsammans vid ett bord och morfar med farmor vid ett annat?
    Hmm svårt det där..

I vårt festprogram håller jag det kanske kort- en meny, lite ordningsregler (roliga), kort presentation om alla gästerna och bordplacering samt lite kul citat av barn om bröllop och sist ett tack till de som hjälpt oss.

• Bridecilla

madelyn,

ja jag tänkte ha ett "ungdomsbord" ett bord med gamlingarna sen resten blandat... det beror på antingen blir det 6 gamlingar eller också så blir det bara 4 å då kan de ju inte ha ett eget bord :)

ja tacket glömde jag ju!!
    det är ju obligatoriskt!!

• madelyn

Bridecilla,
    Ja i vårt fall är det bara 4 gamlingar- känns lite futtigt att ha dem vid eget bord.. sen funderar jag på ett "barn/ungdomsbord" oxå.. svårt.

• Mi-is

hej allihopa!
    ännu en härlig sommardag! man får passa på och grunda solbrännan inför den stora dagen, lite jobbigt bara att hela tiden tänka på att inte få för tydliga ränder efter bikinibh'n...i-landsproblem

det där med skilda och omgifta föräldrar är ju tyvärr ganska vanligt men krångligt när det gäller bordsplaceringen...vi har inte kunnat börja ordentligt med vår placering eftersom vårt osa-datum inte är förrän den 26 juli, jättejobbigt, jag vet, att det är så sent...tänk vad skönt att ha allt sådant klart...
    i vårt festprogram, som verkar vara i stil med många andras här, har vi meny, bordplacering, kortfattad beskrivning av gästerna, lite om oss och hur vi träffades, lite historia om kyrka & slott där vi skall vara, lite historiska fakta om vad som hänt den 26 augusti, barns tankar och lite andra småroligheter...

beställde den axelbandslösa "bh'n" freebra och fick hem den häromdagen, men jag vet inte riktigt, jag får nog prova den flera gånger, jag har d-kupa och de känns inte helt 100... men jag ger mig inte!!!

• Mi-is

hmmm, undra om det är någon som blir hippad i helgen...

• Thindris

Yippiee, jag hittade er

50 dagar kvar nu!!!

• madelyn

Mi-is,
    Berätta sen hur du tycker att freebra verkar när du provat några gånger.. jag funderar på freebra oxå nämligen.

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)