• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Godmorgon på er,
    Så skönt, igår fick vi svar från de sista som var osäkra på om de kunde komma eller ej! Nu är det inte egentligen några frågetecken på nån gäst längre.

Idag ska vi träffa vår präst, hoppas det går bra- hon verkade väldigt trevlig på telefon.

• Rockbröllop

Lycka till med prällen...usch jag har nån konstig magkänsla att vårpräst kommer va sådär... vet inte vad det kommer ifårn :( Men men, jag ska va cool med saken, det ordnar sig

• helenekl

hej på er! har inte hängt med i tråden på ett tag, men det sista jag skrev var att min klänning har kommit nu äntligen, det är bara att den är aningens för lång så den måste tas upp lite.

ang planering o sånt så har jag så svårt med bordsplacering, programmet till kyrkan samt program för kvällen då festen är. hmmmmmm.... klura, klura! ;););)

• Rockbröllop

Helenkl: Har du en toastmaster/toastmadame... dom brukar ju lösa själva festen så att säga. Jag trodde att jag skulle vara med o peta i program för kvällen men så brukar det tydligen inte vara... :)

• Eppika

Ja, bordsplaceringen är verkligen knepig... Det svåraste är honörsbordet. Mina föräldrar är skilda och jag har en bonusmamma och min mamma har precis gift om sig (igen!). Min m2b:s pappa gick bort för 3 år sen. Jag har inga "gamlingar" kvar i livet, hans mormor kommer. så det är ett överskott på kvinnor....Dessutom ska inte mamma och bonusmamma sitta nära varandra... Knepigt, minst sagt...

• helenekl

Rockbröllop: aha!!!!! så skööööööööööönt! :D:D:D då är det bara att utse en toastmaster/madame snarast då m a o! tack för upplysningen!

• Eppika

Rockbröllop: Jag gör vigsel- och festprogram själv....mest för att jag vill och tycker det är kul, men kanske mest för att jag vet hur jag vill ha det och vågar inte släppa det till någon annan, som kanske inte har samma tid och lust att knåpa med det

• helenekl

Eppika; oj det där lät rörigt som sagt!

i vårt fall har varken jag eller min m2b kontakt med våra biologiska pappor, min mamma är omgift med världens bästa styvpappa, så han är min pappa i hjärtat, m2b´s mamma har en sambo som ingen annan än hon gillar. så de som ska sitta där är då mamma, styvpappa o m2b´s mamma.

ja det är verkligen inte lätt!

• helenekl

Eppika; du låter precis som mig, vill ha koll på läget! (eller har jag fel?;)) men jag känner faktiskt att de kan få göra den saken denna gång. däremot så vill jag vara med på ett hörn!!! (kontrollfreak som jag är!)

• Rockbröllop

Helenekl: Jahaaaaa...jag trodde att du typ prata om happenings på kvällen o sånt! Jag gör oxå mitt festprogram själv..ingen får "tafsa" på den inte :D Det vill man ha full koll på... mitt börjar bli klart, PUST!!! Vilket jobb det va!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)