• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • aec

idag kom våra ringar!!! och de är suprfina och passar perfekt!! sååååå nöjd!!!

• helenekl

aec: guuuuuuuuud vad kul! ja min hade kommit 3/7 om jag hade velat, men jag är livrädd att när den väl kommer ,så kommer jag inte vilja ta av den, så jag låter den ligga ett tag till!!!! :D:D:D

• helenekl

jag har äntligen tagit ett 100% beslut på vilka sånger jag ska sjunga till min m2b i kyrkan så det känns jättebra! :D

• Bridecilla

åååh, jag skulle också vilja ha min ring!!
    den är inte klar förrän nästa onsdag tidigast...
    ska ta hem den och prova lite (kan man väl inte låta bli) och sen låsa in den i vårt vapenskåp!!! ÄR SÅÅÅ SUGEN!!!
    eftersom jag och min blivande har designat den tillsammans, så har vi ju aldrig sett den färdiga ringen... spännande spännande!!

idag skulle jag eg. åka och prova klänningen... men jag hinner inte...

• Rockbröllop

GAAAAAH...jag har inte ens beställt ring än, måste bero på att min kompis jobbar som butikschef på en guldsmedsaffär här i stan! Men, jag borde nog kolla up det snart, shit....

• Bridecilla

rockbröllop,
    får du rabatt då?
    shysst i sådanafall!!!

• Rockbröllop

Ja...jag gjorde bruduppsättning och sminkning på henne på hennes bröllop så jag skulle få 25% rabatt på min ring när jag köpte den!!

Bra va? Har dock inte ens vart dit än o kollat...dåligt av mig!!! Men tiden går så fort nu!!

• Rockbröllop

Jaaa. såg Mi-is inlägg, undra om nån blir hippad i helgen??? Hihi.. tror inte att jag blir, alla verkar ha så jäkla mycket o göra o när jag läser mellan raderna när dom "pratar" lite för mycket så tror jag att det blir i augusti!

NERVÖÖÖST!! Vad tror ni andra? :D

• HanOchJag

Hmm undrar oxå om någon blir hippad i helgen. Inte jag iallefall. Hade värste diskutionen med ena bestman igår. Usch nästan så jag blev eld och lågor, och han blev nog smått irriterad/arg. MEn men inte mitt problem.

Ska idag sy färdigt skjortan till K och sen börja med frockcoaten. *snart klar*
    Våra bordspolaceringar är klara men jag sitter och pillar lite med festprogrammet. Vet inte om jag ska skriva om gästerna eller om jag ska skita i det.Har skrivit in lite citat bla från ROCKBRÖLLOP Och varsin del jag till K och K till mig. lite barn om kärlek,. sKA NU skicka detta till toastnissarna och så får dom fylla upp det. eller??
    Snurar jag till det helt nu?

• madelyn

aec,
    Vad kul att dina ringar passade! Hur ser de ut?

helenekl,
    Jag skulle aldrig klara att sjunga för min m2b i ett sånt känsloladdat ögonblick- jag e så blödig
    Vad ska du sjunga? *nyfiken*

Jag undrar oxå över om nån blir hippad- hade tom lite funderingar på om det kanske var min tur nu på lördag? Vi får väl se

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)