26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
hejsan.
vi var och träffade prästen i förra veckan, det känns jätte bra. Hon är precis nybliven präst- jätte trevlig. till helgen skall vi träffa kantorn och besulta oss om vilka låtar vi ska ha. Sololåtarna är bestämda, men inte det andra. Håller annars på med festprogrammet som tar sin tid...
jag har en fundering ang min brudbukett. vad tror ni om detta - röda rosor hårt budna som ett hjärta, runt hjärtat champangefärgade rosor så att buketten blir "rund". Hela buketten blir lite framåt lutad. Känns som om det skulle bli bra men vet ändå inte riktigt.
Madelyn- kul att du fick en sådan rolig dag med dina vänner. själv har min kvar (om det blir någon, man kan ju aldrig vara säker ;) )
bridecilla,
Ja, vi sitter oxå och knåpar lite på personbeskrivningar... jättersvårt ju!
Ska ordna med bordsplaceringen snart oxå..
Linda&Magnus,
Tack! Ja du har verkligen nåt kul att se fram emot
madelyn,
helt plötsligt lossnade det och jag öste ur mig 26 stycken!! å ganska bra också om jag får säga det själv...
fast nu tog det stopp igen :)
jaja skam den som ger sig :)
Bridecilla,
Åh, smitta av dig lite på mig då
Bridecilla; vi har valt exakt samma marcher! de är så himla pampiga o fina! :D
ang psalmer har vi valt 411 och Bröllopsdagen (med "den blomstertid nu kommer-"melodi)
solosånger (AV MIG!!!:O) all i ever do o from this moment fast på svenska
Godmorgon tjejer
Hoppas att ni får en bra och aktiv dag. Nu är vi en dag mindre mot målet
Själv ska jag till sjukan, och får nog inte ett jota gjort idag. Kanske ioch för sig kan plocka med mig lite ljuslyktor. Hellre sitta med det där än ingenting ..*hmm funderar*
SÅ blir det nog. Får jag ju nåt gjort iallefall.
Ha en bra dag allesammans kram kram
Hanochjag:
Lycka till hos doktorn!
Jag känner lite som du när det gäller semestervecka mitt i all planering! Vi åker till Kolmården med barnen nästa vecka och blir borta några dagar... några dagar kändes jätteskönt. Jobbigt om det skulle vart flera...:)
Bridecilla: Jag blev klar med mina personbeskrivningar i helgen, hade ju bara 112 st :( Fasen va det va omöjligt emellanåt!! Men jag gick tillbaka och tänkte på varje person, ochh sen lossna det bara...annars får man ta en paus o rensa skallen :)
Linda&Magnus: Din bukett låter jättefin....
Madelyn: Är du klar med dina festprogram tro?
Kraaaaaaaaaam på er, känns som det går farligt fort fram till den 26 augusti nu!!
Tjena tjejer!
Har inte skrivit på länge men har funnits i bakgrunden. Börjar bli ordentligt pirrigt nu...
Vad skriver ni i festprogrammet. Hittills har vi skrivit meny och personbeskrivning men det skulle vara roligt med något mer.
Godmorgon tjejer!
Jag e sjuk! Fast sitter på jobbet ändå... riktigt tråkigt. Hatar att va sjuk på sommaren.
Pysslade lite igår med personbeskrivningarna, fast jag somnade ifrån det i soffan sen..
Rockbröllop,
Duktigt av dig- vi har bara 80 beskrivningar och jag är långt ifrån klar!
Madelyn:
Stackars stackars dig...aldrig kul o va sjuk på sommaren:(
Jaaa...pust va skitjobbigt det va o få ihop alla. Men nu så...
Nu ska bordsplaceringskorten klippas klart...tröttnar ju fasen efter 10 lixom :D:D