26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Rockbröllop,
Hur ska placeringskorten se ut då?
Jag ska ha stjärnor som jag sedan limmar på en anmnlapp...sen fäster man stjärnorna på glasen... :)
Du då?
HanOchJag
Vad bra att hon verkar bra Vår präst är också bra. Kändes så verkligt på något vis när man satt där...
Vi ska också till att bröja med festprogrammet... Känns lite motigt... Vet inte riktigt vad vi ska ha med. Men vi gjorde vigselprogrammet nu i helgen coh när vi väl började gick det snabbt. Komemr säkert gå fort med festprogrammet bara man kommer igång och vet vad man vill ha med...
Har ringt runt och kollat upp alla våra bokninger etc för att se att allt är ok. Allt ser bara bra ut. Snart gifter vi oss Känns helt underbart!!!
Rockbröllop,
Jag har inte riktigt bestämt det ännu.. tror att det kanske blir något som fästs på festprogrammen kanske.. vet inte.
Thindris,
Ja visst är det helt underbart att det snart är dags? Jag längtar! Idag ska jag nåla in min klänning
Brrrr..... hihi.... ååå vad kul det här ska bli. Älskar o läsa om allas inlägg, detta är verkligen på riktigt! :D:D:D
Rockbröllop,
Ja eller hur! Just nu sitter jag och verkligen försöker ta mig igenom alla gästbeskrivningar. På vissa lossnar det ordentligt och på andra står det helt still. Känns så tråkigt att bara skriva nåt opersonligt ju..
Förstår det... men jag sparade dom till sist. Sen lät jag det gå nån dag.. o faktiskt så kom man på nåt kul till slut!!! Det som är svårt är ev respektive man kanppt känner, men då har jag försökt komma på nåt kul jag hört min kompis säga om sin karl. :D
Rockbröllop,
Ja precis, respektive som man knappt träffat är svåra..
Nu är min fina klänning nålad och 15 aug får jag den igen
Känns som en hel evighet och tänk vad kort tid kvar till bröllopet det är då!!!
gomorron blivande brudar!!
idag är det 44 (44!!!!) dagar kvar!!!
jag vill ställa mig på toppen av ramberget och skrika ut över hela göteborg att HALLÅÅÅÅÅÅ!!! GOMORRON GÖTEBOOOOORG!!!! JAG SKA GIFTA MIG... OM 44 DAGAR... MED EN UNDERBAR MAN!!!!!!!!
men då blir man väl intagen!?
igår hämtade vi ringen!! den är så himla fin!!! exakt så som vi trodde att den skulle se ut!
den glittrar sååå fint!
mitt finger känns tråkigt och diamantlöst nu...
sen åkte vi till brides and beauties i borås... inte så mkt sko-urval som jag trodde... fast jag fastnade ändå för Jasmine från Katz. den finns tyvärr inte på nätet...
ska kolla svahns i kungsbacka idag. ska ändå¨ner dit till sömmerskan...
Bridecilla,
Herregud.. 44 dagar- det är ju verkligen inte mkt! Det är bara 6 helger kvar innan det är vår tur
För mig som jobbar så känns det liksom inte så långt då..
Hur ska din vigselring se ut? Min kommer vara smal med en rad diamanter längs halva ringen (framsidan). Visst längtar man efter att få sätta på sig den?
Däremot måste jag nog ta ut min förlovningsring och kanske även vigselringen lite.. tror ni det tar lång tid att göra?