26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
madelyn
Skönt att fler än jag har problem i och för sig... men hur länge ska det pågå tro...?
helenekl
Har du lust att maila mig också? Skulel vara jättesnällt! linda_hh@hotmail.com
Måste fråga, hur många gäster kom ni andra att ha? Vi kommer troligtvis att ha ca 40 st och det känns som att vi har väldigt väldigt få... Är vi ensamma om att ha få gäster?
Vi kommer att ha 113 gäster, varav 13 barn. Det är egentligen fler än vi tänkte från början, men det blev så ändå, så nu kör vi järnet med stort bröllop!
helenekl: jag har tyvärr inte fått nåt mail Snälla, försöl igen. Har iofs hittat "From this moment" på svenska, men den andra skulle jag gärna också ha!
Men hörrni! HUR i all världen ska man kunna få ihop en bra bordsplacering?!? Jag tycker det är bland det svåraste och jobbigaste av allt. Men det är ju såååå viktigt att det blir bra!!
vi är klara med bordplaceringen(gjorde klart den för ca 2 veckor sedan eller nåt) för oss var det nog ganksa lätt när vi väl satt igång. Vi satte klagmostrar osv tillsammans så dom kan få förpesta dagen för varandra och ingen annan *asg* Sen spridde vi ut dom som har mycket att säga om allt och gärna pratar i timtals tillsammans med dom som i vanliga fall kanske är lite tystare av sig, Så man får fart på folket. Barnen sitter vid slutet av ett bord. Och minstingarnas föräldrar sitter i närheten så inget krångel behöver uppstå.
Kanske hjälper er lite
Vi hade dock "bara" 60 pers att oroa oss för. Men nu är det beskrivning av gästerna som tar kålen på mig. *skönt att man ska resa bort och inte ha med dator*
Ha en underbar söndag. Här bär det snart av till trädgårdsföreningen men tösen. Överasknings konsert med Carola Hoppas hon bli glader !!
kram kram på er tjejer
rockbröllop: u got mail igen ;)
thindris: u got mail :)
hanochjag
merci då vet jag var de har filéer...
har kommit halvvägs genom bordsplacering och beskrivningar...
med vigsel och festhäften går det dåååligt dock!!
Bridecilla festprogrammet har vi börjat på och skickat iväg till toastmastrarna för att dom ska kunna kolla igenom det och gå vidare. Men vigselprogrammet har jag inte ens tittat på Måste få tummen ut och pallra mig/oss iväg till masthuggskyrkan och låta psalmbok *orka*
Men men kan bli en skön promenad
Hallå girls,
Jo, jag lever faktiskt :-O
Har bara varit inne och kikat lite på vad ni har skrivit om och det är ju MASSOR
Idag ska vi få konsultation gällande blommor till mig och brudföljet, känns jättespännande.
HanOchJag,
Imponerad att du är klar med bordsplaceringen, men vi har ju alltid jagat dig för att försöka komma ikapp
Bridecilla,
Hur har det gått med beskrivningen av alla personer?
40 dagar kvar :-O
Ah, 40 dagar kvar!!! Igår hade jag svårt att somna- låg och tänkte på en massa kring bröllopet
Madelyn, 100 år sen sist Hur går det med allt? Känner du att du är i fas med planeringen?
Var ska ni fotas??
Vi funderar på Skinnarviksberget...
Trull,
det var längesen
Jodå planeringen går som smort tycker jag.
Hittade en superbra tråd igår på BT om brudar som skrev om vad de var nöjda med från bröllopsdagen och missnöjda med. Superbra tips!
Vi ska fotograferas på Djurgården- det har varit vårt förstahandsval hela tiden. Hoppas det inte regnar!!!
Festprogrammen börjar komma i ordning, jag kämpar lite med gästbeskrivningarna bara.. klänningen är hos sömmerskan för intagning, igårkväll tog jag fram mammas slöja och mina bröllopsskor och strumpebandet jag fått på min möhippa och struttade runt hemma själv i underkläderna och försökte föreställa mig hur det kommer se ut med fin håruppsättning och klänning på etc- blev helt pirrig och glad bara av tanken! Det känns så nära nu!
Hur går det själv då?