• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Rockbröllop

helenkl:

Va gulligt det låter... :D

Jag har precis beställt alla grejer till våra blommor... jag ska binda alla blommor själv! Skitbre grejer på www.blommorhemma.se för den som ska binda själv. Billigt oxå!!!!

• HanOchJag

vart köper du blommorna ifrån då??
    Jag vill hitta en sida där jag kan beställa blommor till ok pris. Till arrangemangen. Men vet ej vart

• Bridecilla

Gomorron girls!!

här rullar det på må jag säga...
    igår fick jag köpt skor (rainbow club, directional darcy) så fina och sååå bekväma!!! sure det var lite mkt pengar kanske för ett par skor som man bara ska ha en dag men för det första är det inte vilken dag som helst och för det andra kan man färga dem å då kan man ha dem fler ggr...
    sen var det sista klänningsprovningen, den blir jättefin!!! så nöjd!

madelyn,
    den är långärmad med liten trumpet i slutet av ärmen, ärmtyget är i samma tyg som hela klänningen dvs inte genomskinligt, rak urringning och sen går den snett upp mot halsen (som en halterneck men det är inte öppet i ryggen å så) en klassisk A-linje kjol men en slits i där det är plisserad chiffong och under kjolen sticker fram längst ner.
    lite svårt att förklara men men :)

å idag fick jag (tack vare madelyn som infogade länken ovan) köpt rispåsar!! har letat med ljus och lykta efter en hemsida som säljer dem!! tack miss madelyn!!

i em är det tårtsmakning som gäller!
    på engelska tårthuset! smaskens.. men det får bli grillad kycklingfilé och sallad till middag!

å tåredekoration!!
    jag har haft megaproblem med det!!
    jag är inte mkt för prydnadssaker etc... så jag har varit vrål-anti alla som jag har sett... så var jag inne i en vanlig inrednings affär och fick syn på jättesöta!! från Sia. så de köpte vi.

• madelyn

Godmorgon tjejer!

43 dagar kvar!
    Jag drömde om bröllopet inatt- att det bara var 1 dag kvar typ.. alla förberedelser etc Åh vad pirrigt och härligt det kändes
    Längtar längtar!

• HanOchJag

Bridecilla vilken butik var ni på. Jag har letat som en blå. Hittade en ursöt på duka, men en tjockis tant och gubbe men med en ljuslykta fram. Hmm.. Vet inte om det funkar. Annars så har vi inte funnit nåt. Allt är såå kråmigt och fjantigt.

• Rockbröllop

Hanochjag:

Dom köper jag på nåt som heter växtriket, det är en blomaffär modell större. Dom har hyfsade priser oxå....:D Ska ha kallor, men fasen va dyra dom va!!!! Hjälp!!!!

• madelyn

Bridecilla,
    ÅHHH, har du köpt Darcy.skorna? De är ju så fina- har dregglat över dom länge
    (kul att jag kunde hjälpa till med rispåsarna- helt omedvetet )

Låter som att du hade en bra "bröllopsplaneringsdag" igår Du har fått gjort en del ju. Och smaka tårta e kul! Gjorde vi i maj- mums vad gott det var

• Ms O

H-vete
    jag kom åt radera allt på planeringssidan. Vad gör man då. Försökte att stoppa den men nu kommer det upp en konstig text när jag försöker se planeringen...

• madelyn

Ms O,
    Det verkar va nåt fel på BT's verktyg just nu- jag har inte kunnat komma åt något annat än min budget sen igår..

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)