• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • HanOchJag

Bridecilla jadå kycklingfileerna var jag Dom är helt okej. Man får allt lite mer push i bh:n än innnan. Jag köpte mina på h&m för 129 kr.
    Dom kommer jag att ha i min korsett

• Eppika

God morgon tjejer!
    Igår satte vi bordsplaceringen, vilket pussel alltså!! Men det blev rätt bra. "Bara" beskrivningarna av gästerna kvar

I nästa vecka åker vi till Köpenhamn på minisemester, jag och gubben. Passar på att ta en tur till Puttgarden och inhandla diverse drycker

• Eppika

helenekl: tack snälla för texten! Önskar att jag också vågade sjunga på bröllopet, men jag är alldeles för blödig för det. Fick ju tårar i ögonen nu när jag sjöng igenom den

• Ninno - 79

Snälla, snälla helenekl!
    Kunde jag också få svenska texterna till de låtar du skulle ha på vigseln? Har sååå svårt att bestämma oss vilka solosånger vi vill ha, det enda vi vet är att vi vill ha dem på svenska....
    berndtsson2@hotmail.com

• Rockbröllop

Helenkl: Åååå vill ha!!! Glad om jag oxå fick den låttexten.... min M2B:s bror ska sjunga på bröllopet. En låt från mig till han...skulle vija se texten om det går bra SNÄÄÄLLLAAA :D:D:D nina_hermansen@hotmail.com

Hanochjag: Är det såna slemmiga kycklingfiléer tro? ;) Dom som ska vara naturtrogna...precis såna letar jag efter :D:D

• Thindris

Jag hittade ett par otroliga `kycklingfileer´ på Twilfit. J-klaranamma vilken byst man får av dem! De skostar i och för sig 300 kr, men de gör underverk

Någon mer än jag som dansat soldansen idag?

• Thindris

Är det någon mer än jag/vi som inte kommer in på `brudparets sida´? Vi har hela vår gästlista där, vilka som tackat ja osv och nu har jag inte kunnat komma in där sedan i torsdags... Blir lite orolig att allt är borta...

• madelyn

Suck, jag kommer inte heller in på något av BT's verktyg, riktigt irriterande!

• HanOchJag

Rockbröllop asså slemmiga och slemmiga vet jag inte om dom är Dom är ju lösa men ytskiktet är ganska skönt att känna på *hehe*
    När man har dom på sig så känner man inte av dom. Dom ger väl inte så där jääääättttte mycket lyft. Jag har i och för sig 75c/d. Så jag vet inte om det gör någon skillnad. Mor min säger dock att det blir ganksa stor skillnad. Så nåt måste dom ju hjälpa

Sitter och funderar på om jag ska ta med dottern på carolas konsert idag, Hon uppträder på trädgårdsföreningen. Så jag har nog en myskväll framför mig

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)