• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Trull

Madelyn,

Jo tack! Jag tycker att det går riktigt bra. Det mesta är på plats, nu är det mest finslipning som vigselprogrammet (ordningen är klar i alla fall) och festprogrammet (nästan helt klar med innehållet).
    Idag ska vi på konslutation hos Bernzons blommor (de var med på bröllopsmässan), det känns spännande.
    Den stora biten som är kvar är vad jag ska ha för smycken och underkläder, samt tiara och slöja! Men ska ut nästa vecka med en av brudtärnorna och titta på det.
    Jag känner mig lugn och tror att alla bitar är klara innan nästa vecka är slut. Sedan är det bara att njuta de återstående veckorna
    Vi har också funderat på Djurgården...*ler* bara vi inte krockar om det nu skulle vara så
    Visst har väl ni också vigseln kl. 15 på Söder?

Åh, vad jag läääängtar!
    Ska kika på sidan som du här ovan lämnat en länk till!!

• madelyn

Trull,
    Jag klarade av blommorna i förra veckan, känner mig lugn med killen som ska fixa buketterna och coursagen. Det kommer bli jättebra!
    Jag vet fortfarande inte heller vad jag ska ha för smycken eller underkläder- men tänkte kolla underkläder nu i veckan. Smycken vill jag nog kolla när klänningen är klar. Fast iof.. jag måste ha smyckena klara när jag ska fota secretboxen- så jag får nog ta och kolla på det nu med..
    Ja, vår vigsel är i Allhelgonakyrkan kl.15. Ni då?

• Trull

madelyn,
    Vår är i Maria Magdalen kl. 15:00! Ni kommer fotas innan väl?

Just det Secret box ska ju du göra! Så spännande! Wow!

• madelyn

Trull,
    Ja vi ska fotas innan oxå. Känns som att det blir så sent annars plus att jag gärna träffar min m2b lite själv innan vigseln.
    Var skulle ni ha festen nu igen?

• Thindris

Så då har vi egentligen ganska få gäster... Det var 60 st bjudna från början, men alla kunde tyvärr inte komma och några väntar vi fortf svar ifrån.
    Har inte börjat med festprogrammet än och känner mig lite stressad för det... men kommer vi bara igång så

Ska ni andra ha en massa sånger osv i festprogrammet?

• madelyn

Vi har faktiskt valt bort sånger helt i vårt festprogram. Mest för att det inte kändes som vi riktigt. Jag gillar att sjunga och så men är inte den som startar allsång direkt och både jag och min m2b kände att det kändes bättre utan sånger.

• Bridecilla

allo allo :)

trull min vän... bara ett msnmeddelande bort ;)
    jorå med personbeskr. går det ok... fick en rush för ngn vecka sedan å sprutade ur mig 26 st...
    men sedan dess har det stått still...

Thindris,
    vi har valt bort sånger vi med.
    Har varit på bröllop med sånger å det är kul! men inite riktigt vår grej!
    don efter person!! :)

• Trull

madelyn,
    vi har festen på Matkalaset - www.matkalaset.se
    Och ni är väl där ute...(grrr..kommer inte på vad det heter)...?!

Thindris,
    Vi har valt att inte ha några sånger. För vår del, känner vi att det passar mindre. Vi har även bestämt att ha våra festprogram ganska stilrena (det är en röd tråd igenom). Så vi skiver meny, bordsplacering och ngt mkt enkelt om varje person (Namn, stad, anknytning t oss), sedan tackar vi alla fina och underbara som har hjälpt till med bröllopet!!
    Thindris, hur har ni tänkt?

• madelyn

Trull,
    Just ja så var det ja!
    Vi är på Skepparholmen.

Våra festprogram kommer se ut ungefär på samma sätt. Har ni oxå A4 på högkant?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)